  • 11. Data: 2004-06-29 07:31:21
    Temat: Odp: Przekręt za przekrętem...
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Nie jest to sprawa o gwałt, morderstwo czy inne takie, a takimi prawnicy też
    się zajmują. Nikt im nie tłumaczy "nie zabijaj" czy "nie gwałć" to nie
    będziesz siedział, tylko starają się im pomóc w już trudnej sytuacji.

    W jakiej trudnej sytuacji? Sam piszesz, że po jednym przekręcie chcesz
    wykręcić następny. Dlaczego ktoś miałby chcieć ci pomóc?

    brett

  • 12. Data: 2004-06-30 02:44:06
    Temat: Re: Przekręt za przekrętem...
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Lidka i Tadek" <t...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Postaram się sytuację wyjaśnić w punktach.
    > 1). Moja bratowa zrobiła przekręt na duże państwowe pieniądze. Ma wyrok w
    > zawieszeniu i kasę do oddania.
    > 2). Komornik siedzi na karku całej rodzince...
    > 2). Mój brat chce kupić dosyć drogie auto jak na jego możliwości (sprzedał
    > starego malucha i chce kupić jeszcze starsze audi).
    > 3). Brat chce, żeby to auto zarejestrować na mnie a on będzie jeździł.
    >
    > Moja sytuacja jest taka:
    > 1) Jestem bezrobotny ale mam dwa obywatelstwa, z czego korzystam i
    dorabiam
> [...]
    Jak takie pytania zadajesz to jakim cudem twoja bratowa przekręciła
    kogokolwiek na wiecej niż 1 gr (słownie: jeden grosz).
    odpowiem Ci bo już mi cię szkoda.
    Nie przyczepi sie do Ciebie urząd skarbowy.