  • 1. Data: 2002-06-13 17:55:31
    Temat: Przejscie dla pieszych
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    Witam
    Nie mam w tej chwili Lex'a. Czy ktos moze mi podac dokladnie jak to jest z
    tym przejsciem dla pieszych i ustapieniem pierwszenstwa pieszemu na
    przejsciu? Jaki paragraf i jego brzmienie.
    Dzieki

  • 2. Data: 2002-06-14 20:40:16
    Temat: Re: Przejscie dla pieszych
    Od: "marta grzejdak" <m...@w...pl>

    Przepisy o ruchu drogowym, nie pamietam paragrafu dokladnie. Ale wiesz, ze
    pieszy moze wtargnąć nawet na przejscie dla pieszych?i byc uznanym winnym
    spowodowania wypadku?
    Marta

  • 3. Data: 2002-06-15 11:13:13
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Irek" <i...@k...pl> napisał:

    >ustapieniem pierwszenstwa pieszemu na przejsciu?
    >Jaki paragraf i jego brzmienie.
    M.in art. 13 PoRD 'Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma
    pierwszeństwo przed pojazdem'.

    Artur Golański
    http://www.kki.net.pl/~artgol/kodeks

  • 4. Data: 2002-07-04 22:36:17
    Od: "Wrona" <w...@s...mowimy.stanowcze.nie.wsisiz.edu.pl>

    Pieszy nie moze wejsc bezposrednio przed nadjezdzajacy pojazd, a pojazd zblizajac sie
    do przejscia musi.....

    WW