  • 1. Data: 2003-09-29 17:41:13
    Temat: Przejście autorskich praw majątkowych HELP....
    Od: "umzc" <u...@W...onet.pl>

    Witam...
    Jeżeli to co teraz pisze zostało już wysłane przeze mnie to sorrki (albo onet
    nawala albo to cos u mnie) do sprawy.
    Jak sytuacja wyglada z przejściem autorskich praw majatkowych. sytuacja jest
    taka:
    zalożmy że: mam pomysl / projekt jak zmodernizowac prace hurtowni. zglosilem
    sie do wlasciciela i powiedzialem ze moge mu w tym zakrsie pomoc. Właściciel
    mowi podpisujemy umowe - zlecenie ty przez tydzien walczysz jak bedziesz mial
    jakies interesujące wyniki wtedy pogadamy o kasie.
    pytanie czy jezeli podpisze z nim umowe licencyjna i jednoczesnie umowe
    zlecenie o zatrunienie mnie na 1 tydzien to czy pracujac dla niego moj pomysl
    nadal wedlug prawa bedzie moj czy juz jego ? (przeczytalem gdzies ze jezeli
    jestes pracownikemim i cos robisz dla pracodawcy to jemu sie naleza prawa do
    tego.. (majątkowe). (glebiej siegając chodzi mi o zrozumienie art 65 ustawy o
    prawie autorskim).
    thx za pomoc.

  • 2. Data: 2003-09-29 17:50:39
    Temat: Re: Przejście autorskich praw majątkowych HELP....
    Od: Arek <a...@e...net>

    umzc rzecze:

  • 3. Data: 2003-09-29 17:51:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    umzc rzecze:
    > zalożmy że: mam pomysl / projekt jak zmodernizowac prace hurtowni. zglosilem

    Nie podlega to ochronie prawnej.
    Jak powiesz to może to zrobić i tyle.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2003-09-30 15:33:36
    Od: "" <u...@p...onet.pl>

    ok a jak sprecyzuje na papierze o co mi konkretnie chodzi.. ?

  • 5. Data: 2003-09-30 18:07:13
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Niejaki pusty łgarz Arek a...@e...net wiadomości
    bl9rev$klm$...@n...onet.pl jak zwykle nakłamał, iż:

    > Nie podlega to ochronie prawnej.
    > Jak powiesz to może to zrobić i tyle.

    Uprzedzam, że stosowanie się do porad udzielonych przez "Buzdygana", który
    jest tylko hydraulikiem jest nieco ryzykowne.

    --
    Olgierd
    "Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała"

  • 6. Data: 2003-09-30 22:14:53
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Olgierd <c...@w...pl> napisał:
    > Uprzedzam, że stosowanie się do porad udzielonych przez "Buzdygana", który
    > jest tylko hydraulikiem jest nieco ryzykowne.

    Robisz się męczący... Będziesz go wszędzie tropić? Rozumiem,
    że o wszystkich pozostałych osobach piszących na grupę masz
    równie kompletne informacje i ostrzegasz w razie, gdyby
    wypowiadał się ktoś niekompetentny? Zauważyłeś, że Twoje
    wypowiedzi niewiele wnoszą? Niezależnie od tego, czy Twój
    przedmówca ma rację czy nie, po prostu ostrzegasz. Lepiej
    byś podał poprawną odpowiedź i tyle. Przecież wiadomo,
    że każdy korzystający z wiadomości znalezionych na grupie
    robi to na własne ryzyko.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 7. Data: 2003-10-01 08:26:18
    Od: "umzc" <u...@W...onet.pl>

    Dokładnie zgadzam się z moim przedmówcą... nadal oczekuje z waszej strony na
    jakieś konkrety w zakresiezabezpieczenia moich prawa majatkowych co do
    projektu/pomysłu.
    pozdr.

  • 8. Data: 2003-10-01 10:45:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Piotr 'Gerard' Machej rzecze:
    > Robisz się męczący... Będziesz go wszędzie tropić? Rozumiem,

    Nic nie poradzisz - to klasyczne oszołomskie zachowanie.
    Najzabawniej jest gdy uparcie pokazuje, że nie wie co znaczy
    słowo hydraulik. :) Choć już mu to wyjaśniano.

    Do umzc: NIE JESTEŚ w stanie zabezpieczyć pomysłu ani idei w żaden sposób.
    U nas zabezpiecza się - i też złudnie bo państwo olewa swoje obowiązki - tylko
    wynalazki i znaki towarowe oraz utwory.
    To co Ty masz w głowie niczym takim nie jest, to nie USA, gdzie można
    "opatentować" sposób chodzenia po chodniku.
    Co też nie jest zabawne.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 9. Data: 2003-10-01 15:12:39
    Od: "umzc" <u...@p...onet.pl>

    No dobra a jak pomysł przeniose na papier tzn sporządze już konkretny projekt
    który można wdrożyć w ich formie? jak wtedy moge ochronić ten projekt przed
    wdrożeniem bez mojej zgody ?