  • 1. Data: 2003-09-29 15:42:09
    Temat: Program komputerowy
    Od: "GT!" <c...@m...sig>

    Witam,

    Mam pytanko nastepujacej tresci: czy strona internetowa napisana w PHP
    (dokladnie, rzecz biorac baza danych ze skryptami umozliwiajacymi pracowanie
    na tej bazie) moze byc traktowana jako "program komputerowy"? Chodzi
    oczywiscie o kwestie prawne.

    --
    pozdro, GT!
    mail: diabelek at acn dot waw dot pl

  • 2. Data: 2003-09-29 15:45:35
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@m...sig news:bl9jrn$3p$1@news.onet.pl

> [...]
    > pracowanie na tej bazie) moze byc traktowana jako "program
    > komputerowy"? Chodzi oczywiscie o kwestie prawne.

    Jestem programista (nie prawnikiem), moim zdaniem - tak, w koncu jest to
    program w jezyku imperatywnym, a to ze zazwyczaj jest on uruchamiany na
    serwerze i generuje dokumentu WWW, nie ma raczej znaczenia.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-09-29 15:54:13
    Od: "GT!" <c...@m...sig>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > Jestem programista (nie prawnikiem), moim zdaniem - tak, w koncu jest to
    > program w jezyku imperatywnym, a to ze zazwyczaj jest on uruchamiany na
    > serwerze i generuje dokumentu WWW, nie ma raczej znaczenia.

    mnie tez sie tak wydawalo ale chcialem sie upewnic. w koncu prawo jest ostro
    zagmatwane i wiekszosc paragrafow ma kilka interpretacji.

  • 4. Data: 2003-09-29 21:13:20
    Temat: Odp: Program komputerowy
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.nospam.pl>

    > Mam pytanko nastepujacej tresci: czy strona internetowa napisana w PHP
    > (...) moze byc traktowana jako "program komputerowy"?

    moim zdaniem tak (na chlopsaki rozum)

    tak samo jak np.

    10 PRINT "KOCHAM ATARI"
    20 GOTO 10