  • 11. Data: 2009-07-08 13:37:04
    Temat: Re: Przejazd z dzieckiem przez Niemcy
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Ze strony Niemieckiej wyjedziesz przez Szczecin do tych Międzyzdrojów? Bo
    > chyba nie dookoła zalewu :) bo tam już nie ma autostrad, a drogi kręte i
    > bardzo wolne, no i promem trza w Świnoujściu.

    Poza tym, nie wiadomo gdzie on wjedzie do tych niemiec, ale patrzac jesli od
    zgorzelca, to do gory i tak
    sa prawie same landowki..... nie ma autostrad.
    Chyba ze wjedzie glebiej w niemcy i wtedy CZWÓRKA do Dresdna i TRZYNASTKA
    do gory do Berlina, ale jaki jest sens tego?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 12. Data: 2009-07-08 13:44:28
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Baloo pisze:

    > A paszporty nie są jeszcze w tym samym formacie, co DO?

    Służby graniczne miałyby problem z wbijaniem pieczątek a ambasady z
    naklejaniem wiz.

  • 13. Data: 2009-07-08 13:50:26
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Darek." <n...@g...pl> napisał w

    > Poza tym, nie wiadomo gdzie on wjedzie do tych niemiec, ale patrzac jesli
    > od zgorzelca, to do gory i tak
    > sa prawie same landowki..... nie ma autostrad.

    Dokładnie.
    Akurat drogi wzdłuż wschodniej granicy Niemiec pozostawiają sporo do
    życzenia. Lepsze wprawdzie niż w Polsce, ale czy warto dla nich poświęcać
    aż 120 km? Moim zdaniem nie warto.

    > Chyba ze wjedzie glebiej w niemcy i wtedy CZWÓRKA do Dresdna i
    > TRZYNASTKA do gory do Berlina, ale jaki jest sens tego?

    Kompletnie żaden :)

  • 14. Data: 2009-07-08 13:53:33
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Darek. pisze:

> [...]
    > Chyba ze wjedzie glebiej w niemcy i wtedy CZWÓRKA do Dresdna i TRZYNASTKA
    > do gory do Berlina, ale jaki jest sens tego?

    Wroclaw -> A4 Cottbus -> A11 -> A13 -> A6 Szczecin i do Międzyzdrojów
    Z Wrocławia nadrabiam 120 km w stosunku do trasy przez Polskę.

    --
    Reseller

  • 15. Data: 2009-07-08 15:07:13
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Reseller wrote:

    > Wroclaw -> A4 Cottbus -> A11 -> A13 -> A6 Szczecin i do Międzyzdrojów
    > Z Wrocławia nadrabiam 120 km w stosunku do trasy przez Polskę.

    3 lata temu jechalem z Wrocka do Pobierowa przez Polske. 2 lata temu ta
    wlasnie trasa prze Niemcy. Polecam Niemcy. W weekend beda korki zarowno
    w Niemczech jak i w Polsce

  • 16. Data: 2009-07-08 16:18:06
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Marcin pisze:

    > 3 lata temu jechalem z Wrocka do Pobierowa przez Polske. 2 lata temu ta
    > wlasnie trasa prze Niemcy. Polecam Niemcy. W weekend beda korki zarowno
    > w Niemczech jak i w Polsce

    Bede jechal w srodku tygodnia - w srode 05.08.2009

    --
    Reseller

  • 17. Data: 2009-07-08 22:21:57
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Darek. pisze:

> [...]
    > Chyba ze wjedzie glebiej w niemcy i wtedy CZWÓRKA do Dresdna i TRZYNASTKA
    > do gory do Berlina, ale jaki jest sens tego?

    120 km to niby tylko godzina drogi wiecej (tzn jezeli przez niemcy), ale
    może to i być 30parę minut, a reszta czasu drogi jakoś pewnie szybciej
    poleci niż przez polskę

  • 18. Data: 2009-07-08 23:37:20
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości

    > 120 km to niby tylko godzina drogi wiecej (tzn jezeli przez niemcy), ale
    > może to i być 30parę minut, a reszta czasu drogi jakoś pewnie szybciej
    > poleci niż przez polskę

    Te 120 km to w 90% przez Polskę do granicy (z Wrocławia), więc to godzina, a
    tym bardziej 30 minut nie będzie

  • 19. Data: 2009-07-11 07:16:34
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 13:56:27 +0200, Reseller napisał(a):

    > Witam,
    > zbliża się urlop, trzeba mi pojechać nad polskie morze do Międzyzdrojów.
    > Jako, że polskie drogi są takie a nie inne, wymyśliłem, że pojadę sobie
    > przez Niemcy - nadłożę 120 km, ale autostrada, itp, będzie szybciej
    > taniej i wogóle.
    > Mój synek ma dopiero 2,5 roku i nie ma żadnych dokumentów - dowodu,
    > paszportu, prawa jazdy :-P i innych, czy przy kontroli drogowej na
    > terenie Niemiec mogę mieć jakieś problemy?
    > Czy muszę na szybko wyrobić synowi paszport?

    Czytałem kilka lat temu w jakimś poradniku Schengen, że Austriacy skracają
    sobie drogę przejeżdżając przez Niemcy:
    http://tiny.pl/hhx3j
    i policja niemiecka podczas kontroli drogowych lubi dawać mandaty za
    właśnie brak Ausweis

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii