  • 11. Data: 2011-11-10 16:34:13
    Temat: Re: Przeglądy kominiarskie - czy są obowiązkowe?
    Od: <s...@a...pl>

    0719

    > Naucz się czytać.
    >
    > Nie dość, że przepis mówi o czyszczeniu a nie o przeglądach to jeszcze

    Fakt, zagalopowałem się, wątkotwórca rzeczywiście pytał o przeglądy a nie o
    czyszczenie.

    > punkt 4 wyraźnie mówi, że wymóg wykonania czynności przez kogoś z
    > kwalifikacjami kominiarskiego nie dotyczy budynków jednorodzinnych.

    A czy ktoś twierdził inaczej? Komin można czyścić samemu.

  • 12. Data: 2011-11-10 16:37:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2011 17:34, s...@a...pl pisze:

    > A czy ktoś twierdził inaczej? Komin można czyścić samemu.

    A pytanie było o przeglądy kominiarskie. Czyli uzyskiwanie "papieru" od
    kominiarza.

    BTW: przepis nie wskazuje metody czyszczenia. Ja co jakiś czas wrzucam
    katalizator :) a okresowo wyjmuję opadłą sadzę z wyczystki.

  • 13. Data: 2011-11-11 09:44:45
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    OK a jak to wyglada w budynku wielorodzinnym bez instalacji gazowych?