  • 1. Data: 2016-03-09 10:00:36
    Temat: Taki wyrok TK to mozna kupic w kazdym sklepie z wyrokami
    Od: b...@g...com

    http://wpolityce.pl/polityka/284429-czy-to-mozliwe-t
    u-trybunal-w-zadumie-radzi-a-tam-politycy-platformy-
    wysylaja-sobie-projekt-orzeczenia-jakie-ma-zapasc-zo
    bacz-dokument

    Już od dwóch tygodni niektórzy politycy Platformy Obywatelskiej i inni
    przedstawiciele establishmentu III RP wzajemnie przesyłają sobie, poprawiają i
    komentują projekt orzeczenia jaki ma wydać Trybunał Konstytucyjny - ustalił portal
    wPolityce.pl.

    Pierwsze, szokujące relacje w tej sprawie dotarły do naszego dziennikarza pod koniec
    lutego. Nie chciało nam się wierzyć, że nawet w sprawie tak kluczowej, wszystko jest
    grą i teatrem, orzeczenia mogą powstawać gdzieś "na mieście", a powaga sądu może stać
    tak poważnie pod znakiem zapytania. Poszliśmy jednak tropem pierwszych informacji.
    /.../

    --
    Smart questions to stupid answers

  • 2. Data: 2016-03-09 10:07:47
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    b...@g...com pisze:
> [...]
    > powstawać gdzieś "na mieście", a powaga sądu może stać tak poważnie
    > pod znakiem zapytania. Poszliśmy jednak tropem pierwszych

    A z jakich "sklepów z wyrokami" ty korzystasz/skorzystałeś że masz takie
    szerokie porównania? :-)

    --
    A. Filip
    Nigdy nie łącz się z łotrem, aby drugiego łotra zwyciężyć. (Przysłowie chińskie)

  • 3. Data: 2016-03-09 10:07:47
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

  • 4. Data: 2016-03-09 10:31:13
    Od: b...@g...com

    A. Filip wrote:

    > A z jakich "sklepów z wyrokami" ty korzystasz/skorzystałeś
    > że masz takie szerokie porównania? :-)

    Taka przenosnia byla.:) Ja nie musialem dotad
    korzystac, na szczescie, zreszta nie stac mnie.
    Ale o stawki to mozna spytac opozycje (PO, Petru),
    nie mowiac o prezesie TK.

    --
    Smart questions to stupid answers

  • 5. Data: 2016-03-09 15:18:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    2...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Ale o stawki to mozna spytac opozycje (PO, Petru),
    > nie mowiac o prezesie TK.

    A kogo pytać o stawki za zdania odrębne?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2016-03-09 17:00:10
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-09 o 10:00, b...@g...com pisze:
> [...]
    sądu może stać tak poważnie pod znakiem zapytania. Poszliśmy jednak tropem pierwszych

    Teraz tu przylazłeś partyjniacka opłacana miernoto syf robić?

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2016-03-09 17:28:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-03-16 o 10:00, b...@g...com pisze:
    > http://wpolityce.pl/polityka/284429-czy-to-mozliwe-t
    u-trybunal-w-zadumie-radzi-a-tam-politycy-platformy-
    wysylaja-sobie-projekt-orzeczenia-jakie-ma-zapasc-zo
    bacz-dokument

    Skąd wiadomo, że to projekt wyroku, skoro nikt nie zna treści wyroku,
    który dopiero ma zapaść?

  • 8. Data: 2016-03-09 18:13:17
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    bacz-dokument

    > Skąd wiadomo, że to projekt wyroku, skoro nikt nie zna treści wyroku,

    Tak orzekł Prezes. Oczywiście nie mam na myśli Prezesa TK ;)

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2016-03-09 18:14:28
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    bacz-dokument

    > Skąd wiadomo, że to projekt wyroku, skoro nikt nie zna treści wyroku,

    No i trolle typu olin takie wytyczne sms-ami dostały.

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2016-03-09 18:46:32
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/10/2016 01:28 AM, Robert Tomasik wrote:
    u-trybunal-w-zadumie-radzi-a-tam-
    -jakie-ma-zapasc-zobacz-dokument

    > Skąd wiadomo, że to projekt wyroku, skoro nikt nie zna treści wyroku,
    > który dopiero ma zapaść?

    Od sędziów PiS z TK, którzy udostępnili projekt publicznie. Ot cała zagadka.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com