  • 11. Data: 2007-10-26 07:22:23
    Temat: Re: Przedruk artykułów na www
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 26 Oct 2007 09:01:26 +0800,
    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> screamed:

    > 1. zgoda autorów artukułu (oryginalnego),
    > 2. zarejestrowanie swojej strony jako tyt. prasowego.
    >
    > Seb, bez obrazy, nie zabieraj się za to bo popadniesz w kłopoty.

    Ostatnio Olgierd "stal sie" przeciez prasa. Moze to jest jakas droga
    dla niego... :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 09:21:51 user up 11506 days, 21:16, 1 user, load average: 0.99, 0.28, 0.06 ]

    When I was born I was so surprised I didn't talk for a year and a half.

  • 12. Data: 2007-10-26 08:04:43
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Ostatnio Olgierd "stal sie" przeciez prasa. Moze to jest jakas droga
    > dla niego... :>

    ale Olgierd zrobil to dla starzystek i to sad pewnie wziol pod uwage...
    (choc pewnie we wniosku tego nie bylo) :)

    Steel

  • 13. Data: 2007-10-26 08:13:27
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 10:04:43 +0200, Steel napisał(a):

    > ale Olgierd zrobil to dla starzystek i to sad pewnie wziol pod uwage...
    > (choc pewnie we wniosku tego nie bylo)

    Ano nie było, no i stażystek też ani widu ani słychu... ;-(

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 14. Data: 2007-10-26 08:53:49
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Ano nie było, no i stażystek też ani widu ani słychu... ;-(

    Musisz dac ogloszenie w prasie :P

    Steel

  • 15. Data: 2007-10-26 09:03:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    seb napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Proszę mi powiedzieć, czy mogę umieścić na swojej stronie www artykuły
    > (przepisać) z innych stron lub gazet internetowych podając oczywiście pod
    > artykułem źródło?
    > Czy potrzebuję na to zgody właściciela artykułu?
    > Mówię konkretnie o serwisie naszemiasto.pl - stąd chciałbym pobierać treści
    > wiadomości i umieszczać je na swojej www.

    musisz sie zapytac nazego miasta ile kosztuje licencja lub ana podstawie
    ich wiadomosci sporzadzac wlasnymi slowami swoje krotkie artykuly :)

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 16. Data: 2007-10-26 09:09:31
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 10:53:49 +0200, Steel napisał(a):

    > Musisz dac ogloszenie w prasie

    Co gorsza, na technoblog.pl zostałem nazwany seksistą...

  • 17. Data: 2007-10-26 13:23:17
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "seb" <p...@p...pl> writes:

> [...]
    > oczywiście pod artykułem źródło?
    > Czy potrzebuję na to zgody właściciela artykułu?

    Dokładnie to musisz mieć licencję. Jeśli nie masz licencji, to zawsze
    możesz cytować fragmenty z podaniem źródła.

  • 18. Data: 2007-10-26 15:25:59
    Od: "seb" <p...@p...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie to musisz mieć licencję. Jeśli nie masz licencji, to zawsze
    > możesz cytować fragmenty z podaniem źródła.

    OK, a co oznacza słowo "fragmenty"?
    Fragment to jaka część artykułu? Czy 95% artykułu to też fragmernt?

  • 19. Data: 2007-10-26 22:30:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.10.2007 seb <p...@p...pl> napisał/a:
    > Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > OK, a co oznacza słowo "fragmenty"?
    > Fragment to jaka część artykułu? Czy 95% artykułu to też fragmernt?

    Kolega wyrządza Ci potencjalnie dużą krzywdę (mozesz zostać skazany i mieć
    smród w papierach na parę lat). Cytowanie musi odbywac się
    w odpowiednim kontekscie o którym mówi wspomniany wczesniej art. 29.
    Oczywiscie to twoje małpy i coraz bardziej mi się wydaje, że ty nie
    chcesz usłyszeć czy się łatwo da, a że się łątwo da i dopiero sprawa karna
    nauczy cię rozumu.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2007-10-26 23:50:47
    Od: "seb" <p...@p...pl>

    ech...

    Wręcz przeciwnie!

    Gdybym chciał usłyszeć, że "łatwo się da" nie pisałbym tutaj, tylko robił...

    Pytam się, gdyż chcę być czysty i w legalny sposób przedstawiać wiadomości
    na www.
    Czy to coś dziwnego???

    Pzdr.
    Seb.