  • 1. Data: 2007-10-25 20:59:42
    Temat: zameldowanie tymczasowe - maksymalny okres
    Od: Wojtek <wojtek@wytnij_to.mail.wroclaw.pl>

    Posiadam umowę najmu, na czas nieokreślony. Chcę zameldować się w
    miejscu pobytu czasowego, związanego z pracą. W związku z tym mam pytanie.

    Mogę zameldować się np. na okres 3 lat? Czy jest określony maksymalny
    okres zameldowania tymczasowego?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2007-10-25 22:50:04
    Temat: Re: zameldowanie tymczasowe - maksymalny okres
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojtek wrote:
> [...]
    > miejscu pobytu czasowego, związanego z pracą. W związku z tym mam pytanie.
    >
    > Mogę zameldować się np. na okres 3 lat? Czy jest określony maksymalny

    2 miesiące bez uzasadnienia
    powyżej 2 miesięcy jeśli wykażesz, że charakter pobytu jest tymczasowy.
    np. studenci bez problemu moga meldować się nawet na 5 lat.

    maksimum nie ma. Ma być rozsądny.