  • 11. Data: 2008-01-26 12:13:17
    Temat: Re: Przedawnienie zadłużenia w Plusie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik KsZZysiek napisał:
    > No ale co ty chłopie piszesz ? Przeciez on tylko "wyexpirował" ... Nie
    > został spłacony i nie można go juz wyegzekwować z powodu przedawnienia.

    Ale delikwent twierdzi, że go spłacił. I nie ma obowiązku przechowywania
    dowodu spłaty długu.
    To, że Plus twierdzi inaczej? Mógł pójść w ustawowym terminie do sądu,
    a tak to widać mają burdel w papierach i podali do sądu JUŻ spłacony dług.

    Proste jak drut.

    I nie chcą wykasować danych z ich systemu?
    To do sądu z nimi , bekną na 25 tys.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2008-01-26 12:27:36
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Ale delikwent twierdzi, że go spłacił. I nie ma obowiązku przechowywania
    > dowodu spłaty długu.

    A o kim ty piszesz ? :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 13. Data: 2008-01-26 12:47:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik KsZZysiek napisał:
    > A o kim ty piszesz ? :)

    O nikim. Pokazuję możliwy przebieg zdarzeń.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 14. Data: 2008-01-26 12:55:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Sprzeda, ale pod warunkiem uregulowania zadłużenia.

    Sęk w tym, że ono jest (dla plusaków) uregulowane - PRESCO przecież
    *odkupiło* ów hipotetyczny dług.

    Czyli u plusaków ma czyste konto, a PRESCO kupiło przeterminowane
    rzekome zadłużenie.

    Zaś KRD działa OIDP na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji
    gospodarczej, czyli firemki windykacyjne nie należą do firm mających
    prawo umieszczać tam dane o konsumentach.

  • 15. Data: 2008-01-26 12:57:53
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Sprzeda, ale pod warunkiem uregulowania zadłużenia.

    ale długu w plusie nie ma, przecież został "spłacony" przez firmę PRESCO,
    która go odkupiła.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 16. Data: 2008-01-26 13:28:22
    Od: "Dysiu" <o...@g...pl>

    > Byłem kiedyś abonentem Plusa, umowa została (sic!)... ble... ble...
    Dziękuję bardzo za JAKŻE POCIESZAJĄCĄ odpowiedź. Pozdrawiam Wszystkih na
    grupie i dziękuje osobom które się wypowiedziały.

    Pozdrawiam Dysiu
    GG#2497591
    Masz ochotę coś naklikać zapraszam wieczorami...
    ... w dzień też czasami bywam :-)

  • 17. Data: 2008-01-26 13:42:35
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 12:36:45 +0100, Tristan napisał(a):

    > No jak się przedawni, to nie będzie zadłużenia, prawda?

    Dług będzie, przedawnienie nie oznacza zniesienia długu lecz niemożność
    jego dochodzenia przez wierzyciela.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 18. Data: 2008-01-26 13:43:41
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 13:57:53 +0100, dekazzze napisał(a):

    > ale długu w plusie nie ma, przecież został "spłacony" przez firmę
    > PRESCO, która go odkupiła.

    Jeśli Presco działa w ten sposób, że bezwarunkowo kupuje dług to i
    owszem. A jeśli działają na zlecenie, albo zmiana wierzyciela następuje
    warunkowo - to nie owszem ;-)

  • 19. Data: 2008-01-26 16:13:12
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Jeśli Presco działa w ten sposób, że bezwarunkowo kupuje dług to i
    > owszem. A jeśli działają na zlecenie, albo zmiana wierzyciela następuje
    > warunkowo - to nie owszem ;-)

    nie wiem jak w plusie to rozwiązują ale np. Vindexus odkupuje od Ery długi,
    więc w przypadku ery "spłaca" dług klienta;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 20. Data: 2008-01-26 20:47:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Jeśli Presco działa w ten sposób, że bezwarunkowo kupuje dług to i
    > owszem. A jeśli działają na zlecenie,

    Działanie na zlecenie to pierwszy etap...

    A tutaj wyraźnie człowiek napisał, że odkupili.

    > albo zmiana wierzyciela następuje
    > warunkowo - to nie owszem ;-)

    Hę? A to co to za wynalazek to warunkowe odkupienie? Jak takie dziwactwo
    się konstruuje?