  • 1. Data: 2008-01-25 19:20:20
    Temat: Prawo pracy, a kupa pracownika
    Od: Kuba qpcio Rosinski <q...@W...pl>

    Witam!
    Googlałem, googlałem, ale nie wygooglałem, jeśli temat był poruszany
    przepraszam i proszę o krótkiego linka... no ale do rzeczy:
    Mamy nowe biuro, które przypada w tej chwili na ok 45 pracowników, ale
    ma jeszcze ok 30 być zatrudnionych. Czy są jakieś konkretne przepisy
    regulujące jak w tym biurze mają wyglądać łazienki, ilość sanitariatów itd?
    Znalazłem coś, że jeśli pracowników jest więcej niż 5, to nie mogą być
    koedukacyjne, ale też bez żadnego paragrafu :(
    Prosiłbym więc kogoś troszkę obeznanego o poradę :)

    Z góry dzięki i pozdrawiam!

    --
    Pozdrowienia, ..::Kuba qpcio Rosinski::..

  • 2. Data: 2008-01-25 21:18:29
    Temat: Re: Prawo pracy, a kupa pracownika
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Kuba qpcio Rosinski" <q...@W...pl> wrote
    > ma jeszcze ok 30 być zatrudnionych. Czy są jakieś konkretne przepisy
    > regulujące jak w tym biurze mają wyglądać łazienki, ilość sanitariatów
    > itd?

    poszukaj w prawie budowlanym i rozporządzeniach doń.

  • 3. Data: 2008-01-25 22:18:44
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fndjn4$15a$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "Kuba qpcio Rosinski" <q...@W...pl> wrote
    >>
    > poszukaj w prawie budowlanym i rozporządzeniach doń.

    Predzej w BHP:)
    Bo to sprwa "higieny pracy".

  • 4. Data: 2008-01-25 22:38:02
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > ma jeszcze ok 30 być zatrudnionych. Czy są jakieś konkretne przepisy
    > regulujące jak w tym biurze mają wyglądać łazienki, ilość sanitariatów
    > itd?

    Jest to bardzo szczegółowo opisane, ile kabin, pisuarów, ile na każdym
    piętrze,
    ile przy wejściu na teren zakładu, ile dla wychodzących itd.
    W sumie jak się pechowo rozłoży to może to być z 50% powierzchni biura :)

  • 5. Data: 2008-01-25 22:42:06
    Od: Kuba qpcio Rosinski <q...@W...pl>

    swen pisze:
    > Predzej w BHP:)
    > Bo to sprwa "higieny pracy".

    Wpisałem w google "bhp przepisy" i conieco znalazłem, dzięki :)

    --
    Pozdrowienia, ..::Kuba qpcio Rosinski::..
    GG#: 136812 | http://fixy.prv.pl

  • 6. Data: 2008-01-25 22:44:16
    Od: Kuba qpcio Rosinski <q...@W...pl>

    zbyszek pisze:
> [...]
    > ile przy wejściu na teren zakładu, ile dla wychodzących itd.
    > W sumie jak się pechowo rozłoży to może to być z 50% powierzchni biura :)

    Gdzie to jest tak szczegółowo?
    Ja znalazłem: http://www.bhp.iq.pl/bhp27.htm i tam rozdział 4 jest o
    ustępach, ale nie aż tak szczegółowo.

  • 7. Data: 2008-01-25 23:43:35
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kuba qpcio Rosinski" <q...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:fndonj$qk0$1@news.onet.pl...

    > Gdzie to jest tak szczegółowo?
    > Ja znalazłem: http://www.bhp.iq.pl/bhp27.htm i tam rozdział 4 jest o
    > ustępach, ale nie aż tak szczegółowo.

    Jak dla mnie rozdz. 4 jest super szczegolowy i powinien chyba kazdemu
    wystarczyc:))
    Masz dokladnie paragraf 25 omawiajacy lokalizacjie
    paragraf 26 omawiajacy akces do kibla
    paragraf 27 mowi o wyposazeniu sraczy:)
    a praragraf 28 o normach kup na ilosc pracownikow:)))
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2008-01-26 08:34:40
    Od: Kuba qpcio Rosinski <q...@W...pl>

    swen pisze:
    > Jak dla mnie rozdz. 4 jest super szczegolowy i powinien chyba kazdemu
    > wystarczyc:))

    Nie no jasne, i dla mnie wystarczy, z wypowiedzi zbyszka wywnioskowałem,
    że może być coś jeszcze. Tak czy siak to jest to czego szukalem.

    --
    Pozdrowienia, ..::Kuba qpcio Rosinski::..

  • 9. Data: 2008-01-26 16:56:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Kuba qpcio Rosinski" <q...@W...pl> wrote
    > Wpisałem w google "bhp przepisy" i conieco znalazłem, dzięki :)

    To wpisz "prawo budowlanane" na stronie Sejmu i obejż doń rozporządzenia.
    Toalety to też sprawa konstrukcji i aranżacji budynku.