    From: Keeper <K...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przedawnienie zachowku ? [3 lata? jak liczyc?]
    Date: Sun, 20 Jun 2004 22:34:13 +0200

    Witam.
    Przeszukalem grupe i znalazlem informacje, iz przedawnienie nastepuje po 3
    latach.
    Niestety nie od konca wyjasnia to moje watpliwosci.

    Otoz systuacja wyglada tak, ze osoba, ktora testamen zostawila zmarla ok 15
    lat temu. Zapisy znali od tego czasu wszyscy spadkobiercy. Oficjalnie
    testament otwarty zostal rok temu. Moje pytanie - czy roszczenia o
    "zachowek" w tej chwili sa sluszne ?

    ---
    Keeper