  • 1. Data: 2003-09-15 10:58:28
    Temat: Re: Niewywiazanie sie z umowy. Skrot do - Ogromna prosba o rade(troche dlugie)
    Od: Remek Zajaczkowski <b...@p...onet.pl>

    Wielkie dzieki, jeszcze tylko prosba kilka wyjasnien

    > powo?ac´ sieœ nalezy na przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
    > o szczególnych warunkach sprzedaz™y konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    > cywilnego (Dz. U. z 2002r., Nr 141, poz 1176).,

    > Dlatego tez z?óz™ pisemnaœ reklamacjeœ , iz na podstawie przepisu art. 8 ust.
    > 1
    > z™aœdasz (wybór nalez™y do Ciebie) albo nieodp?atnej naprawy, albo
    > nieodp?atnej

    Jaki czas moze minac od montazu do zlozenia pisemnej reklamacji?
    Czy sa jakies ograniczenia czasowe czy zalezne od wynikniecia klopotow?

    > uwzgleœdnia sieœ wartos´c´ towaru zgodnego z umowaœ oraz rodzaj i stopien´
    > stwierdzonej niezgodnos´ci, a takz™e bierze sieœ pod uwageœ niedogodnos´ci, na
    > jakie narazi?by kupujaœcego inny sposób zaspokojenia.

    Cenowo wyglada iz okna firmy X i Y sa zblizone nie bardzo wiem jak
    jakosciowo, choc wygladaja b. podobnie i maja takie same wspolczynniki
    przenikania ciepla. Sa inne okucia ... - Wiec czy takie niezgodnosci sa
    istotne (pomijajac fakt ze inna firma ;)

    Rabat ktory otrzymalem mnie satysfakcjonuje. Okna jak na razie tez poza tym
    ze okazalo sie ze serwis przyjezdza z drugiego konca polski no i drzwi
    balkonowe sa niewyregulowane... Ale ponoc to czesty blad przy montazu okien
    wiec podejrzewam iz nie zalezy od producenta. Czy mimo iz otrzymalem rabat
    moge wciaz kazac zmienic na okna ktore zamowilem???

    Z gory dziekuje

    Remek