  • 21. Data: 2006-12-05 17:11:23
    Temat: Re: Provident-jak pomóc sąsiadce???
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 05 Dec 2006 17:34:02 +0100, Gupik napisał(a):

    > a jakie tam jest oprocentowanie ?? [ np. wziołem 1 tyś zł ] ??

    na www.provident.pl jest kalkulator
    do 7000 zl w skali 2 lat doplaca sie 50%

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2006-12-06 13:57:43
    Od: "nowy" <p...@g...com>

    > na www.provident.pl jest kalkulator
    > do 7000 zl w skali 2 lat doplaca sie 50%

    Ostatnio na antenie radia zet Janusz Weiss sie tym zajmował-i okazało się że
    odsetki nie są duże za to tak zwana "osługa kredytu" kosztuje-podobno
    obliczyli że to razem jakieś 80% tyle że nie podpada to pod ustawę bo to nie
    odsetki!!!!
    Nawet przedstawiciel firmy na antenie to potwierdził-było podane że jak
    pożyczyłeś 100 na rok to musisz oddać 1800-jak to mówią Prowident nie jest
    dla ubogich tylko dla osób potrzebujących pilnie gotówki!!!!!!

  • 23. Data: 2006-12-06 14:00:43
    Od: "nowy" <p...@g...com>

    > Nawet przedstawiciel firmy na antenie to potwierdził-było podane że jak
    > pożyczyłeś 100 na rok to musisz oddać 1800-jak to mówią Prowident nie jest
    > dla ubogich tylko dla osób potrzebujących pilnie gotówki!!!!!!
    Sorki-miało być 1000 = 1800