    From: "Przemek" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosze o porade
    Date: Tue, 26 Mar 2002 23:17:33 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@uran.mpnet.pl

    Witam
    Mam pewien problem dotyczacy naprawy telefonu komorkowego.
    Chodzi mi o to iz telefon był już trzy razy w serwisie teraz jest czwarty i
    ciagle wystepuje ta sama usterka. Napisalem do dzialu reklamacji Ericsson ,
    ale dostalem odpowiedz negatywna dlatego iż gwarancja która została
    udzielona przez firme ericsson nie przewiduje prawa do żadania wymiany
    aparatu na nowy oraz nie podaje po ilu naprawach serwisowych przysluguje
    nowy aparat na wymianę.
    Prosilbym o porade jak moge wywalczyc wymiane telefonu na nowy, czy istnieje
    jakis artykuł na który mogę sie powołać.
    Bede wdzieczny za pomoc
    Z poważaniem
    Przemek