    From: "KALI" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o pomoc !!!!!!!!
    Date: Fri, 23 Apr 2004 16:36:44 +0200

    Tak moge zrobić ale czy sklep może wytoczyc mi proces sądowy i czy moge go
    przegrać?? Oczywiscie dwa głosniki miały kosztować 754zł ale w paczce był
    jeden i cena paczki to 71zł. Własnie mam zamiar tak zrobić kupić głosnik w
    innym sklepie ale nie wiem czy nie bede ponosił konsekwencji. Prosze
    napisac!!!!