  • 11. Data: 2003-10-31 11:56:12
    Temat: Re: Proszę o pilną pomoc. Nie wiem co robić! :(((
    Od: "freelander" <m...@o...pl>

    > Przytoczenie nazwy biura,nazwiska i adresu jest delikatnie mowiac
    > nieporozumieniem.
    Adres i nazwisko podałem w dobrej wierze jakby ktoś chciał skorzystać z
    usług biura.
    > Jakie ty masz dowody na zla ich prace? Znasz wersje jednej strony, z
    opowiesci
    > znajomego.
    Dowody:
    1. komplet KP od pani księgowej gdzie kwituję poszczególne składki, zarazem
    pismo z ZUS'u gdzie jest info o braku opłat wspomnianych składek.
    2. podpisane zobowiązanie przez panią księgową gdzie uznaje ona wysokość
    zadłużenia i przyczynę powstania.
    Byłem przy rozmowie znajomego z panią księgową a treść zobowiązania sam
    weryfikowałem.
    > ...Jak mozma przez kilka lat nie orietowac
    > sie w poczynaniach biura rachunkowego?
    a jak np. można wyjść ze swojego BMW 7 na skrzyżowaniu, bo ktoś (w dresie)
    pokazuję, że złapało się "gume" (?) a później nie można odnaleźć ulubionego
    autka.
    Ha ha ha, takie przykłady ludzkiej głupoty w tym kraju można mnożyć i
    potęgować. Dziwię się, że się dziwisz, no chyba, ze nie jesteś z Polski ?
    > Przez te lata własciciel sklepiku nie wiedzial o nie oplacaniu skladek?
    nikt w
    > tym czasie nie korzystal z "dobrodziejstw" ZUS ?
    Odpowiedź nasuwa się sama-widocznie NIE (zdarza się).
    > powinienes wiedziec ze net tak do konca nie jest anonimowy.
    Wiem, posługuję się NET'em od ok.1995r.
    > Przemysl to prosze .
    OK, przemyślę i dzięki za rady.
    Chciałem tylko dodać, że zależało mi na tym, aby po lekturze przedstawionych
    historyjek uczulić bywalców gupy i inn. w zakresie poruszonego tematu.

    szacunek Panie Roberto.

  • 12. Data: 2003-10-31 13:02:26
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

    No cóż, przez takie podejście jak Twoje w Polsce ściga się nie dłużników ale
    osoby chcące ich wskazać