  • 11. Data: 2016-06-11 01:05:39
    Temat: Re: Prośba o informację
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 6/10/2016 4:59 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Albo i lepiej (jakieś poszukiwania przez ogłoszenia, biegli, wypisy).
    > Swoją drogą ciekawe, co w przypadku niestawiennictwa uczestników.

    Zwykle nie ma obowiązku.Dostaną tylko zawiadomienie o terminie.
    No chyba, że sąd zdecyduje inaczej. Bedzie w pouczeniu co w przypadku
    niestawiennictwa.
    Ale współczuję zarządcy. Pierwsze co dostanie z sądu do zawiadomienie,
    że ma dostaczyć akty urodzenia, malzenstwa i zgonu spadkobierców i g..
    to sądu bedzie obchodziło, że on nie wie ani kto ani skąd to wziąć.

    Ogólnie przewiduję że za jakies 3- 5 lat sprawę uda się zamknąć.

  • 12. Data: 2016-06-11 07:44:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-11 o 01:05, witek pisze:
    > Ale współczuję zarządcy. Pierwsze co dostanie z sądu do zawiadomienie,
    > że ma dostaczyć akty urodzenia, malzenstwa i zgonu spadkobierców i g..
    > to sądu bedzie obchodziło, że on nie wie ani kto ani skąd to wziąć.

    Z urzędu.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-06-11 08:11:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A kto złoży zapewnienie spadkowe?

    -----

  • 14. Data: 2016-06-11 08:12:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I adresy zamieszkania wszystkich uczestników ;-)

    -----

  • 15. Data: 2016-06-11 17:04:48
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 6/11/2016 1:12 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > I adresy zamieszkania wszystkich uczestników ;-)

    to sie daje obejsc poprzez powieszenie informacji w sądzie o toczącym
    się postępowaniu.
    Kto się nie zgłosi wypada z gry :)

  • 16. Data: 2016-06-11 17:05:03
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 6/11/2016 12:44 AM, Liwiusz wrote:

    > Z urzędu.

    powiedzial co wiedział i poszedł.

  • 17. Data: 2016-06-11 18:50:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-11 o 17:05, witek pisze:

    > powiedzial co wiedział i poszedł.

    Sorry, myślałem że takie podstawy podstaw jak to, skąd się bierze akty,
    to wiesz.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2016-06-11 18:51:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-11 o 17:04, witek pisze:
    > to sie daje obejsc poprzez powieszenie informacji w sądzie o toczącym
    > się postępowaniu.
    > Kto się nie zgłosi wypada z gry :)

    Nie da się - w tym przypadku. Wywieszki są wobec tych, których adresów
    nie uda się ustalić, a nie wobec tych, których wnioskodawca po prostu
    nie wie, gdzie mieszkają.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2016-06-11 19:05:43
    Od: arek <a...@b...pl>

    W dniu 2016-06-09 o 10:32, J.F. pisze:

    > Ale kto mialby nabyc ? Zarzadca, wspolnota, czy Wy ?
    >
    > J.
    Po jaką cholerę wymuszają tym działaniem szybsze uregulowanie stanu
    prawnego mieszkania po zmarłych rodzicach? Z tego co wiem w Polsce nie
    ma przepisów nakazujących spadkobiercom wszczęcie procedur spadkowych w
    jakimś określonym czasie.

    --
    arek

  • 20. Data: 2016-06-11 20:51:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-11 o 19:05, arek pisze:

    > Po jaką cholerę wymuszają tym działaniem szybsze uregulowanie stanu

    Po to, że mają w tym pewnie interes prawny (jaki - tego się spadkobiercy
    dowiedzą ze wniosku o stwierdzenie nabycia spadku).

    --
    Liwiusz