  • 1. Data: 2008-04-30 16:49:09
    Temat: Prosba do specjalistów od prawa pracy...
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jak w trybie art. 23 KP podzielić jeden etat na
    dwie połówki ? Jest firma, która ulega podziałowi. Wszyscy pracownicy, którzy
    przechodzą "w całosci" przechodzą do nowej firmy w trybie art. 23. Ja mam inną
    sytuację: jestem potrzebny w obu firmach po 1/2 etatu. Jak to zrobić, by
    przejśc na takich samych zasadach, jak inni ? Kadrowa i nowy dyrektor nie
    wiedzą, bo to szczególny przypadek....Ta nowa firma to jednostka budżetowa,
    stara to sp. z o.o. z 100 % udziału gminy.
    Może mi ktoś pomóc ?

    Marek

  • 2. Data: 2008-05-04 20:12:56
    Temat: Re: Prosba do specjalistów od prawa pracy...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marek pisze:

    > Może mi ktoś pomóc ?

    Nie da się. W trybie art. 23[1] kp można przejść do jednej firmy.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"