  • 1. Data: 2008-04-30 20:46:43
    Temat: skuter - motorower
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Czy skuterem z silnikiem do 50cm3 mozna swobodnie poruszac sie po
    sciezkach dla rowerow, sciezkach w parku?

    Taki skuter z definicji jest motorowerem http://pl.wikipedia.org/wiki/Motorower
    a motorowerom chyba mozna tak?

  • 2. Data: 2008-04-30 21:31:36
    Temat: Re: skuter - motorower
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    smerf pisze:
    > Czy skuterem z silnikiem do 50cm3 mozna swobodnie poruszac sie po
    > sciezkach dla rowerow, sciezkach w parku?

    Można, ale nie wolno ;->

    > Taki skuter z definicji jest motorowerem
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Motorower

    Jeśli jest zablokowany i nie pojedzie poda 45km/h.

    > a motorowerom chyba mozna tak?

    Nie. Zapoznaj się z przepisami.

  • 3. Data: 2008-05-01 06:57:14
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Jeśli jest zablokowany i nie pojedzie poda 45km/h.

    a z jakiego przepisu to wynika?
    Z tego co pamietam do 50 cm ^3 = motorower. (ale opieram sie na tym co wiem
    a nie na ustawie dlatego pytam)

    P.

  • 4. Data: 2008-05-01 12:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll pisze:

    > a z jakiego przepisu to wynika?
    > Z tego co pamietam do 50 cm ^3 = motorower. (ale opieram sie na tym co
    > wiem a nie na ustawie dlatego pytam)

    To się łaskawie zapoznaj z ustawą.

  • 5. Data: 2008-05-01 13:19:42
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    wiadomości news:dlqoe5-vh.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To się łaskawie zapoznaj z ustawą.

    a nie mozesz laskawie podac dokladnych namiarow na ten fragment?

  • 6. Data: 2008-05-01 13:55:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 May 2008, Troll wrote:

    > a nie mozesz laskawie podac dokladnych namiarow na ten fragment?

    Ja mam pytanie pomocnicze: a ile razy trzeba wisnąć CTL-F czyli "szukaj",
    żeby to znaleźć? ;>
    Mi wychodzi:
    - drugie trafienie w googlu (na 1. mam siakiść SWF)
    - na 1. podstronie tego 2. trafienia wychodzi 3. CTRL-F z "motorower".

    Leń jesteś :O
    A tu masz pod nos:
    http://www.v10.pl/prawo/Kodeks,drogowy,-,Dzial,I,-,P
    rzepisy,ogolne,3.html
    +++
    46. motorower - pojazd jednoœladowy lub dwuœladowy zaopatrzony w silnik
    spalinowy o pojemnoœci skokowej nieprzekraczajšcej 50 cm3,
    którego konstrukcja ogranicza prędkoœć jazdy do 45 km/h;
    ^^^
    ---

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2008-05-01 14:38:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll pisze:

    > a nie mozesz laskawie podac dokladnych namiarow na ten fragment?

    http://isip.sejm.gov.pl

    Ustawa: prawo o ruchu drogowym.

  • 8. Data: 2008-05-02 07:19:50
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Mi wychodzi:
    > - drugie trafienie w googlu (na 1. mam siakiść SWF)
    > - na 1. podstronie tego 2. trafienia wychodzi 3. CTRL-F z "motorower".
    >
    > Leń jesteś :O

    jestem :)

> [...]
    > którego konstrukcja ogranicza prędkoœć jazdy do 45 km/h;
    ^^^

    i wszystko jasne, dzieki :)

    P.