  • 1. Data: 2008-04-30 11:05:15
    Temat: Wezwanie do sądu bez żadnego podpisu.
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    Dostałem wezwanie do sądu jako świadek. Nie ma na nim żadnego podpisu ani
    żadnej pieczątki. Pod wezwaniem jest tylko wydrukowane:

    Referent
    Imię Nazwisko referenta.

    Pieczątka Sądu jest tylko na kopercie.
    Czy wobec osoby, która nie stawi się na dany termin do sądu mając takie
    wezwanie mogą być wyciągane jakieś sankcje wymienione w pouczeniu?

    Adam

  • 2. Data: 2008-04-30 14:49:42
    Temat: Re: Wezwanie do sądu bez żadnego podpisu.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    adam.eu pisze:

    > Czy wobec osoby, która nie stawi się na dany termin do sądu mając takie
    > wezwanie mogą być wyciągane jakieś sankcje wymienione w pouczeniu?

    Tak.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 3. Data: 2008-04-30 19:42:18
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czy wobec osoby, która nie stawi się na dany termin do sądu mając takie
    > wezwanie mogą być wyciągane jakieś sankcje wymienione w pouczeniu?

    Kpk np. nie wymaga podpisu na wezwaniu - art. 129 pk.