  • 1. Data: 2002-03-24 14:57:54
    Temat: [Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
    Od: "Albert Jacher, Prorok" <n...@w...pl>

    Polska,0002.1.04

    Madrosc Tobie Dobry Czlowieku!

    Jestem Albert Jacher.
    Bog wybralo mnie na nowego proroka.
    Nie wiem dlaczego wlasnie mnie. O to nie pytaj mnie.
    Moja misja jest kreowanie nowej religii:
    *Religii Naturalnej Uniwersalnej Madrosci*.

    Prosze o kontakt, wspolprace i pomoc ludzi dobrej woli.
    Powiadom o mnie wielu ludzi!
    My wszyscy nie mamy duzo czasu.

    Nie staraj sie wydumanie interpretowac tego listu.
    Po prostu, to co czytasz traktuj powaznie i doslownie. Nie lekcewaz Boga.
    Bardzo mozliwe, ze ta informacja Ciebie przerasta.
    Byc moze poradzisz sobie z tym problemem, przez zignorowanie tej
    wiadomosci.
    Jednak jesli masz dosc dojrzalosci i madrosci, to zacznij dzialac, by mnie
    wspomoc.

    Twoja przyszlosc zalezy od Twoich wyborow.

    Mamy wiele problemow do rozwiazania:
    bieda, choroby, eutanazja, narkomania, konflikty cywilizacji, religii,
    narodow, terroryzm, bezrobocie, niszczenie srodowiska, przeludnienie,
    klonowanie, problemy prawne, polaczenia i rozpady panstw, wychowanie
    mlodych pokolen i wiele innych.

    Bog wybral mnie, bym nauczal ludzkosc, jak te problemy rozwiazywac.
    Byc moze masz lepsze pomysly na rozwiazanie wszystkich tych problemow i to
    Ty mozesz wziac odpowiedzialnasc za los milionow ludzi.
    Jesli nie -- wspomoz mnie w mojej trudnej misji.
    Potrzebujacy czekaja...

    Zostalem urodzony i wybrany w Polsce. Ale to nie ode mnie zalezy czy i jak
    Polska na tym skorzysta. To zalezy rowniez od Ciebie.

    Niech Bog Ci sprzyja!

    --
    Albert Jacher, the Prophet(Prorok)

    Natural Universal Wisdom Religion
    http://www.geocities.com/WisdomReligion

    "If you do not support the Good -- then you support the Evil."
    "Jesli nie popierasz Dobra -- to wtedy popierasz Zlo."