  • 1. Data: 2002-03-24 16:41:39
    Temat: umozenie mandatu
    Od: "hocker" <w...@s...pl>

    Witam
    Mam taki oto problem i takie pytanko.

    Czy jest szansa na umozenie mandatu drogowego, za szybko jazde??
    Dodam ze jestem osoba uczaca sie, pelnoletnia , pozostajaca na utrzymaniu
    rodzicow, niestety nie pracuje.
    Rodzice sa na zasilku przedemerytalnym.
    Czy moge potywowac swoja prosbe trudna sytuajce materialna?? Fakt faktem nie
    mam z czego zaplacic tego mandatu, czy tez moze jest szansa na zamiane na
    jakies prace spoleczne, czy cos takiego.
    Czy mozna sie ubiegac o umozenie mandatu przeterminowanego??

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

  • 2. Data: 2002-03-24 17:06:21
    Temat: Re: umozenie mandatu
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hocker" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakies prace spoleczne, czy cos takiego.
    > Czy mozna sie ubiegac o umozenie mandatu przeterminowanego??
    -Podstawy do uchylenia mandatu (a zakładam, że o to idzie) są ściśle
    okreslone w kodeksie. A to co podałes takiej podstawy nie stanowi.
    -Nie ma możliwości zamiany na pracę.
    - co to jest mandat przeterminowany?
    Rob

  • 3. Data: 2002-03-24 20:16:10
    Od: "rolek" <r...@w...pl>

    > Witam
    > Mam taki oto problem i takie pytanko.
    >
    > Czy jest szansa na umozenie mandatu drogowego, za szybko jazde??

    czekaj cierpliwie na przedawnienie-3 lata
    Rolek

  • 4. Data: 2002-03-24 20:21:08
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > rodzicow, niestety nie pracuje.
    > Rodzice sa na zasilku przedemerytalnym.
    > Czy moge potywowac swoja prosbe trudna sytuajce materialna??

    Dlaczego nie pomyslales o trudnej sytuacji materialnej przed
    wcisnieciem gazu w samochodzie? Jechalbys przepisowo to nie byloby
    mandatu a takze jest prawdopodobne ze i autko mniej paliwa by spalilo.

    Leszek

  • 5. Data: 2002-03-25 14:21:16
    Od: d...@k...net.pl (Daddies)

> [...]
    > wcisnieciem gazu w samochodzie? Jechalbys przepisowo to nie byloby
    > mandatu a takze jest prawdopodobne ze i autko mniej paliwa by spalilo.

    Stary bez mentorstwa. Olac sprawe i juz. Przyjdzie komornik, jesli nie
    pracuje to nie bedzie z czego sciagnac i spox

    ---
    Przylacz sie do nas! Niezapomniane wrazenia z antywiruswej akcji!
    ---

  • 6. Data: 2002-03-25 16:17:47
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Daddies" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    .

    > pracuje to nie bedzie z czego sciagnac i spox

    Jakie mentorstwo? To tylko odpowiedz na biadolenie na biede
    kol.hockera.To tak jakbym wszedl do knajpy ,zamowil najdrozszy koniak
    a po otrzymaniu rachunku rozpaczal.A zoladkowa gorzka nie wystarczy?
    Jazda samochodem z dziurawym tlumikiem moze wynikac z biedy ale nie
    nadmierna predkosc.

    Leszek