  • 1. Data: 2002-03-24 13:08:08
    Temat: Prawo internetowe/komputerowe
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Witam wszystkich,

    Mam pewien pomysł/myśl, jednak szczegóły podałbym później natomiast teraz
    chciałbym zapytać które z obecnych tutaj osób byłyby zainteresowane
    przygotowaniem projektu wraz z częściową nowelizacją szeroko rozumianego
    prawa komputerowego/internetowego - chodziło by tutaj o osoby z
    wykształceniem prawniczym, osoby dobrze znające się na realiach
    internetowych oraz komputerowych itd.
    Czekam na odzew
    Pozdrawiam
    Cudny

  • 2. Data: 2002-03-24 16:34:08
    Temat: Re: Prawo internetowe/komputerowe
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

> [...]
    > prawa komputerowego/internetowego - chodziło by tutaj o osoby z
    > wykształceniem prawniczym, osoby dobrze znające się na realiach

    hmm.. A jakiej galezi prawa mialaby dotyczyc projektowana *nowelizacja*? Bo
    to jak ktos kiedys powiedzial - prawo internetowe czy prawo komputerowe
    istnieje tylko o ile istnieje prawo rowerowe czy narciarskie...

    Piotr VaGla Waglowski | v...@v...pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 3. Data: 2002-03-24 17:18:51
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Mam na myśli prawo karne, ale cywiliści również są mile widziani.
    Pozdrawiam
    Cudny

  • 4. Data: 2002-03-24 18:12:05
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik "Cudny" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam na myśli prawo karne, ale cywiliści również są mile widziani.

    Proponuje zasoby serwisu VaGla.pl Prawo i Iinternet, a konkretnie:
    http://www.vagla.pl/publikacje.htm

  • 5. Data: 2002-03-24 18:28:53
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Dziękuje bardzo i zapraszam do przedstawienia swoich propozycji.
    Pozdrawiam
    Cudny

  • 6. Data: 2002-03-24 18:58:04
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Mnie osobiście interesowałyby zmiany/propozycje/nowe rozwiazania dotyczące
    mniej więcej tej sfery. która jest w chwili obecnej unormowana w przepisach
    art. 267 - 269, art.278, art. 293, art. 285, art. 130, ar. 165.
    Jednak jeżeli byłyby osoby chętne, zainteresowane tą kwestią odnośnie prawa
    cywilnego i mające doświadczenie to również byłyby mile widziane.
    Serdecznie zapraszam
    Cudny

  • 7. Data: 2002-03-24 20:45:00
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Dziękuje bardzo i zapraszam do przedstawienia swoich propozycji.

    Troche metnie przedstawil pan swoj pomysl na blizej niesprecyzowane
    dzialania... Prosze wybaczyc, ale nie wiem na jakie propozycje Pan oczekuje.