  • 1. Data: 2008-06-16 12:52:24
    Temat: Problemy z OC - wmawianie mi polisy
    Od: "Marcin W." <m...@p...onet.pl>

    Witam !!

    Troche długie, ale po kolei...

    jakieś 2 miesiące temu dostałem pismo z TU Allianz ze przepisana zostala na
    mnie polisa na auto Opel Astra o nr rej. PO 6155A. - Uznałem to za jakąś
    pomyłkę i zadzwoniłem do biura w Poznaniu, a tam przeprosili i kazali
    napisac oświadczenie że nie jestem posiadaczem takiego auta i wysłać to do
    nich faxem. Tak też zrobiłem.

    W piątek przyszła pocztą nowa umowa na 1700 zł na to samo auto. Więc
    dzwonie..

    po godzinie na słuchawce i rozmowach z kilkoma konsultantami doszedłem do
    tego że mam zapłacić inaczej sądownie będą mnie ścigać za to OC. Jak zapłacę
    mogę wypowiedzieć umowę sprzedając lub złomując auto (którego nie mam - więc
    stwierdzili że mam problem ). Dodatkowo wyślą do zbywcy pojazdy pismo z
    pytaniem "czy Pan X Y kupił od Pana auto??" - a jak ktoś podał moje dane i
    się tak przedstawił to oczywiste że powie "Tak pan X Y kupił to auto" -
    konsultantki i konsultanci na moje pytanie "jak mysla.. co odpowie
    sprzedający?" oczywiście z rozbrajajacą szczerością stwierdzali że pewnie
    potwierdzi Pańskie dane.

    Jedyną rzeczą na którą wpadłem było zawitanie do źródeł - czyli
    sprzedającego. Oczywiście ochrona danych osobowych nie pozwala na
    dowiedzenie się od kogo "kupiłem auto" i jestem w kropce. Jakbym spotkał
    sprzedającego i pokazał mu "To ja !!" to na pewno odpowiedź do ubezpieczalni
    byłaby inna i dla mnie prawdopodobnie byłby to koniec tej zawiłej sprawy.

    Ktoś wie co można w moim przypadku zrobic ?? jak walczyć z ubezpieczalnia
    która wesoło mi mówi że czekają mnie wizyty w sądzie itp. ??

    Pozdrawiam
    Marcin W.

  • 2. Data: 2008-06-16 14:15:02
    Temat: Re: Problemy z OC - wmawianie mi polisy
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Kto? wie co można w moim przypadku zrobic ?? jak walczyć z ubezpieczalnia
    > która wesoło mi mówi że czekaj? mnie wizyty w s?dzie itp. ??

    Idź na policję i zgłos podejrzenie popełnienia przestępstwa polegające
    na sfałszowaniu twojego podpisu. Machina ruszy .. ustalą zarówno
    sprzedającego jak i prawdziwego kupujacego.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-06-16 18:16:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin W." <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g35nls$trc$1@news.onet.pl...

    Powiadom Towarzystwo Ubezpieczeniowe pisemnie (wiec nie faksem), że nigdy
    nie byłeś i nie jesteś właścicielem rzeczonego samochodu, więc i nie
    zawierałeś z nimi żadnej umowy go dotyczącej. Zażądaj przesłania kserokopii
    rzekomo podpisanej przez Ciebie polisy. jeśli tam faktycznie będą Twoje
    dane, to powiadom organa ścigania o sfałszowaniu Twojego podpisu.

  • 4. Data: 2008-06-16 22:06:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > kserokopii rzekomo podpisanej przez Ciebie polisy. jeśli tam faktycznie
    > będą Twoje dane, to powiadom organa ścigania o sfałszowaniu Twojego

    I jeszcze jedna rzecz. Jak już organa ścigania stwierdzą, że to nie Ty
    zawierałeś tę umowę, to wezwij towarzystwo ubezpieczeniowe do zaprzestania
    przetwarzania Twoich danych osobowych. Dalsze ich przetwarzanie będzie
    przestępstwem, a usunięcie ich powinno zwiększyć szansę na to, by za kilka
    lat przez pomyłkę "Twojego" długu nie sprzedali.