  • 1. Data: 2002-03-18 11:38:29
    Temat: Problemy z NASK-iem
    Od: "ARDAX" <a...@2...pl>

    Witam
    Mam delikatnie mówiąc problemik...
    Postanowiłem wykupić domenę internetową.
    W tym celu zgłosiłem się do firmy która miała za mnie wszystko zrobić.
    Chodzi o to że po pewnym czasie dostałem inf. z NASK-u że domena przezemnie
    wybrana kojaży się z jednym z urzędów Państwowych. Poproszono mnie abym naj
    pierw uzyskał pozwolenie od tegoż urzędu !!!
    Domena ma końcówkę .pl a nie jak domeny państwowe .gov.pl !!! Wszystkie
    instytucje państwowe mają w nazwie .gov.pl a moja nie !!!
    Moje pytanko brzmi: Czy mam prawo wykłucać się o nazwę tejże domeny ???
    Z wyrazami szacunku ARDAX

  • 2. Data: 2002-03-18 13:19:49
    Temat: Re: Problemy z NASK-iem
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | wybrana kojaży się z jednym z urzędów Państwowych. Poproszono | Moje
    pytanko brzmi: Czy mam prawo wykłucać się o nazwę tejże

    Na początek sugeruję włączyć sprawdzanie pisowni przed wysłaniem posta.

    Pozdrawiam,

    Marcin