  • 1. Data: 2002-03-18 11:26:40
    Temat: problem z administracją osiedla
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    Cześć!
    Czy moglibyście mi pomóc w kwestii rozwiązania problemu z naszą
    administracją
    osiedla. Sprawa wygląda tak.
    Założyliśmy sobie z kolegami sieć komputerową.
    Nasza sieć (w Katowicach) składa się z 44 komputerów będących w dwóch
    blokach. Kable łączące, pociągnięty są przez balkony i na dachu bloku, a
    bloki połączone są na wysokości 7 piętra.
    Nie załatwialiśmy żadnego pozwolenia od spółdzielni, bo w naszej spółdzielni
    niczego nie da się w miarę szybko załatwić.(przetarg na internetowego
    providera dla osiedla odwleka się już 3 lata).
    Przyszli goście z spółdzielni, weszli na dach i zobaczyli kable.Potem
    przyszli do kolegi, u którego stoi switch 16portowy (więc na jego balkon
    biegnie 16 kabli). Zaczęli go straszyć karami, prawem budowlanym, samowolą
    budowlaną, zagrożeniami spowodowanymi przez kable itp.I teraz jestem w
    kropce-jak to załatwić ze spółdzielnią, żeby dali nam święty spokój??
    "Eksperci" stwierdzili, że na dachu są poważne uszkodzenia i kosztami
    obciążą mojego kumpla. Nie muszę dodawać, że żadnych uszkodzeń nie ma-ja sam
    zakładałem te kable, niczego na dachu nie zepsułem, nie wygiąłem itp. No
    może trochę papa na dachu jest podeptana,ale jak łażą tam technicy ze
    spółdzielni, to też deptają.
    Kable na dachu po prostu sobie leżą.
    Czy spółdzielnia może (ma prawo) usunąć te kable?
    dzięki za jakieś porady
    sebur

  • 2. Data: 2002-03-22 02:12:53
    Temat: Re: problem z administracją osiedla
    Od: "blurp" <b...@k...net.pl>

    "sebur" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    Naisz na pl.comp.networking, tam są praktycy.