  • 1. Data: 2004-10-18 19:09:06
    Temat: Problem ze Sółdzienią Mieszkaniową...
    Od: "laniec" <l...@o...pl>

    witam! moj problem dotyczy Społdzielni Mieszkaniowej. Chcialbym wiedziec czy
    istnieja jakies ustawy i przepisy regulujace ich stosunki z mieszkancami. Wiem
    ze Spoldzielnie maja swoje regulaminy, no ale są one formuowane na zasadzie
    sklepowyh gwarancji, byle na korzysc nie dla nas. Wysallem juz ponad 14 dni
    temu pismo i nie orzymalem odpowiedzi na nie. Moze jest jakis art, albo
    paragraf na takie zachowanie. Moze ich nieustosunkowanie sie do mojej prosby w
    jakims terminie skutkuje zaakceptowaniem moich żądań zawartych we wniosku-
    pozdrawiam i dzieki za ewentualna pomoc