    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z transakcją
    Date: Tue, 21 Dec 2010 00:45:16 +0100

    Użytkownik "byniom" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:iek8or$me7$1@usenet.news.interia.pl...
    > Zamówiłem telefonicznie znaleziona w internecie firmę która zajmuje się
    > produkcją kalendarzy ściennych. Uzgodniłem z włascicielem ze to będzie
    > 50szt i ma mi przesłac w ciągu kilku dni projekt zrobiony z materiałów
    > jakie jemu przesłałem. Wpłaciłem zaraz po zamówieniu pieniądze i czekałem
    > na projekt , niestety facet nie przysłał mi projektu więc do niego
    > zadzwoniłem . Tłumaczył że mam jakiś prblem ze skrzynką internetową więc
    > podałem inny adres na który miał przysąłć ten projekt. Mineło kilka dni i
    > projektu nie ma. Zadzwoniłem do gościa a ten zaczoł kręcić że wysłał ale
> [...]

    Zadzwoń do niego znowu z innego numeru. Powiedz że idziesz ze sprawą na
    policję, ale w geście dobrej woli dajesz mu 2 godziny czasu na zwrot
    pieniędzy. To czasem działa otrzeźwiająco. Jeżeli nie odda wyślij mu listem
    poleconym za potwierdzeniem odbioru wezwanie do zwrotu pieniędzy z
    wyznaczeniem nieprzekraczalnego terminu. Jeżeli nie odda, idź na policję
    (nie rób sobie wielkich nadziei że coś z tego będzie) a potem do sądu....
    --
    Jackare