eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z operatorem › Problem z operatorem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Chopin" <s...@w...px>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z operatorem
    Date: Thu, 9 Feb 2006 12:11:56 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <dsf7u8$vv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw3.skok-stef.com.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1139483400 1023 195.205.40.102 (9 Feb 2006 11:10:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Feb 2006 11:10:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:365296
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Opis sytuacji:
    Kupiłem niedawno mieszkanko. Zaraz jak się wprowadziłem zamówiłem TV
    kablową. Do wyboru miałem dwóch operatorów X i Y. Wybrałem operatora Y gdyż
    X nie udostępnia usuługi internet. Po spisaniu umowy przyszli monterzy i tu
    problem. Okazało się że do mieszkania wchodzi tylko jeden przewód w którym
    obecnie jest sygnał operatora X (pakiet podstawowy wliczony w czynszu).
    Instalatorzy z firmy Y stwierdzili że doszło tu do wykorzystania odcinka
    kabla wchodzącego do mieszkania przez monterów z firmy X. Rzeczywiście w
    wychodzący kabel ze ściany zakończony jest puszką z logo firmy Y, kabel jest
    biały (ze skrzynki X wychodzi czarny), w latach 1997-2000 poprzedni
    wlasciciel korzystal z usług firmy Y - a następni wlaściciele po roku 2000 z
    firmy X. Konsultant z firmy X nie był w stanie sprawdzić czy ktoś w tym
    lokalu korzystał z usług firmy X przed rokiem 1997.

    W zeszłym roku budynek został ocieplony co sprawia że nie widać w którym
    miejscu dokładnie kabel został przekrosowany, pozatym ze względu na nową
    elewację nie można poprowadzić nowego kabla sygnałowego.

    Jedna i druga firma posiada umowy ze Społdzielnią Mieszkaniową.
    Zgłaszałem sprawę w Społdzielni - jednak tamtejsi pracownicy nie za bardzo
    chcą mi pomóc. Twierdzą że okablowanie jest własnością operatorów i nie za
    bardzo mogą w tej sprawie interweniować.

    Pytanie - jak zmusić firmę X aby w wyniku zaistniałej sytuacji udostępniła
    kabel firmie Y (skrzynka firmy X znajduje się 30 cm poniżej skrzynki Y) ????
    Czy mógłbym wykorzystać jakieś przepisy prawne? Dziekuję z góry za wszelkie
    rady i sugestie.


    Pozdrawiam,
    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1