  • 1. Data: 2007-01-16 11:32:19
    Temat: Szerokość przejść w sklepach
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Cześć - czy są jakieś normatywy określające minimlaną szerokość między regałami
    w sklepach (klient zwalił torbą towar z półki i się procesuje ;))

    Pozdr
    CAT

    --
    I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the
    shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark

  • 2. Data: 2007-01-16 11:54:32
    Temat: Re: Szerokość przejść w sklepach
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Catalyst napisał(a):
    > Cześć - czy są jakieś normatywy określające minimlaną szerokość między
    > regałami w sklepach (klient zwalił torbą towar z półki i się procesuje ;))

    Miejmy nadzieję że nie. Nie jest dobrze gdy na wszystko są przepisy, a
    tak bzdura na to nie zasługuje.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-01-16 16:22:21
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    > Miejmy nadzieję że nie. Nie jest dobrze gdy na wszystko są przepisy, a tak
    > bzdura na to nie zasługuje.

    To bynajmniej nie jest bzdura. Są normatywy przejśc sklepowych, tylko nie
    mam pod ręką podstawy prawnej.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 4. Data: 2007-01-16 16:36:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lesio5 napisał(a):

    > To bynajmniej nie jest bzdura.

    Dlaczego nie uważasz, że jest bzdurą regulowanie odstępów miedzy półkami
    w sklepach?

    > Są normatywy przejśc sklepowych, tylko nie mam pod ręką podstawy prawnej.

    Nie jestem specjalnie zdziwiony. W końcu urzędnicy muszą coś robić, więc
    produkują bzdurny przepisy.

    --
    @2007 Johnson

  • 5. Data: 2007-01-16 16:39:32
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    > Dlaczego nie uważasz, że jest bzdurą regulowanie odstępów miedzy półkami w
    > sklepach?

    Ponieważ obowiązują m,in, przepisy BHP.

  • 6. Data: 2007-01-16 17:09:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć - czy są jakieś normatywy określające minimlaną szerokość między
    > regałami w sklepach (klient zwalił torbą towar z półki i się procesuje ;))

    Ale szerokości przejścia tu nie ma nic do rzeczy. Towar powinien być tak
    ułożony, by nie spadał. Klient zaś ma nie włazić tam, gdzie widzi, że się nie
    zmieści.

  • 7. Data: 2007-01-16 19:22:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lesio5 napisał(a):

    > Ponieważ obowiązują m,in, przepisy BHP.

    Przepisy bhp dotyczą pracowników, a nie klientów.

    --
    @2007 Johnson

  • 8. Data: 2007-01-16 20:52:59
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    > Przepisy bhp dotyczą pracowników, a nie klientów.

    A przepisy p-poż? konkretnie te o drodze ewakuacyjnej?
    Mnie np wk^$^%#$ w daichmanie poustawiane pudełka pomiędzy półkami. W razie
    pożaru (lub paniki) więcej tam będzie strat w ludziach przez zadeptanie niż z
    jakiegokolwiek innego powodu. Dlatego nie wchodzę do tego sklepu.
    smiechu

  • 9. Data: 2007-01-16 22:27:11
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Przepisy bhp dotyczą pracowników, a nie klientów.

    ale ci pracownicy pracuja tam, gdzie chodza tez klienci...

    Pozdrawiam Przemek

  • 10. Data: 2007-01-16 22:30:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek Lipski napisał(a):

    > ale ci pracownicy pracuja tam, gdzie chodza tez klienci...

    Może i tak.
    Ale jakie znaczenie dla klienta który zwalił towar ma to że pracodawca
    wobec pracowników nie przestrzega przepisów bhp?
    A generalnie to uważam że w tym zakresie przepisy bhp są oczywiście zbędne.

    --
    @2007 Johnson