  • 1. Data: 2007-01-16 11:30:27
    Temat: Szkolenie refundowane przez pracodawce i kwestia własności materiałów szkoleniowych.
    Od: Artur <d...@p...fm>

    Witam wszystkich.

    Firma mi zafundowała kiedyś parę szkoleń, oczywście musiałem podpisać
    cyrograf. Jak to na szkoleniach bywa dostałem sporo materiałów niestety
    w formie drukowanej. Czy zmieniając pracę mogę je zabrać bez
    jakichkolwiek konsekwecji, czy pracodawca może mi tego zabronić?
    Niestety podejrzewam że tak, ale chcę się upewnić.

    Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.

    Artur

  • 2. Data: 2007-01-16 20:49:05
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Artur wrote:
> [...]
    > w formie drukowanej. Czy zmieniając pracę mogę je zabrać bez
    > jakichkolwiek konsekwecji, czy pracodawca może mi tego zabronić?

    Kluczowe słowo: dostał_em_. Chyba, że cyrograf coś o tym mówi.