eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancja (?) › Re: Problem z gwarancja (?)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z gwarancja (?)
    Date: Sun, 27 Mar 2005 08:56:41 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <d25lnu$12$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d24qpr$a0n$1@hal9000.inds.pl>
    NNTP-Posting-Host: dtx165.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1111906879 34 83.22.5.165 (27 Mar 2005 07:01:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Mar 2005 07:01:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7.1
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d24qpr$a0n$1@hal9000.inds.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:286965
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Kowalczyk napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina Viper Eco
    > - dalem za niego ~5000zl.
    > I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
    > powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
    > tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo to, bo
    > znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym tygodniu
    > i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w pozycji non stop
    > wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po jakims czasie zaczyna
    > funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
    > 1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach typu
    > bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
    > eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
    > trzymala dobre 1.5h)
    >
    > I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
    > najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily sie w
    > okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?
    >
    > Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic nie
    > mozna na nim zrobic....
    No to witam klubie :(
    Przerabialem takie cos ostatnio osobiscie.
    Zajdz sobie na strone www.federacja-konsumentow.org.pl i tam znajdz
    kontakt do jednego z klubow w twojej okolicy. Tam doradza ci
    profesjonalisci.
    Poczytaj sobie strone inspekcji handlowej np. www.ih.katowice.pl
    Generalnie ja bym wystosowal pismo do sprzedawcy w ktorym powolywal bym
    sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy art. 8 .ust 1-4
    (na stronie federacji jest tekst)
    Tam jest napisane ze jesli wymiana albo naprawa sprawia duze klopoty
    klientowi to moze odstapic od umowy.
    W pismie dobrze jest zaznaczyc ze jestes sklonny zgodzic sie na wymiane
    sprzetu na sprzet innej firmy (tu sobie wymien cos w zblizonej cenie).
    Nie jestem prawnikiem ale sadze ze w sadzie (tak do tego moze dojsc)
    przedstawisz karte gwarancyjna z wieloma adnotacjami (mam nadzieje ze
    takowe tam sa ) i takie pisemko ze "do konca chciales isc na ugode" to
    masz wieksze szanse na wygrana.
    Powodzenia!

    --
    Lukasz Sczygiel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1