    From: "Karol" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z firmą
    Date: Thu, 16 Jun 2005 07:40:42 +0200

    Witam
    Mam mały problem z firmą która mi zleciła wykonanie pewnych pracu u
    swoich klientów, (nie mamy podpisanego żadnego zlecenia oraz umowy)
    prace polegały na wdrożeniu SZJ prace te wykonałem zgodnie ze sztuką i
    zasadami potwierdzeniem jest przeprowadzony audit przez zewnętrzną
    jednostkę certyfikująca, otrzymałem od firmy zaliczkę na poczet tej
    pracy (zaliczka ta była cześciową zapłatą za FV). Przy realizacji
    kolenych etapów wdrożenia niestety nie mogłem uczestniczyć ze względu na
    osobiste problemy a firma o tym była informowana. I teraz firma chce
    odemnie zwrotu tej zaliczki i straszy mnie sądem o oddanie pieniędzy.
    Pieniądze te poszy na życie i podatki i poprostu ich nie mam. Co mam
    zrobić w tej sytuacji?
    --
    Pozdrawiam Karol