  • 11. Data: 2004-07-06 14:27:13
    Temat: Re: Problem z fakturą - bardzo, bardzo proszę o pomoc.
    Od: "andrzej" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:06072004.7EA5672A@andykowal.biaman.net...
    > User "andrzej" <a...@m...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:cce2dg$cc3$1@inews.gazeta.pl

    > Kodowanie masz już dobrze ustawione. Musisz
    > jeszcze odznaczyć w OE/Opcje/Wysyłanie -
    > "Odpowiedz na wiadomości używając formatu w
    > jakim zostały wysłane"
    > Nie będziesz wtedy powielał braku kodowania swego
    > przedpiśccy, np. Rokickiego który w ogóle nie ustawił
    > kodowania w swoim czytniku.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andrzej_K.
    > "Nie zawsze mów co wiesz, ale zawsze wiedz co mówisz."
    > www.amikom.com.pl

    Właśnie sprawdziłem i miałem tak ustawione.

    Przeprawilem to drugie: (miałem) kodowanie Europa Środkowa (windows)
    ustawiłem na: Europa Środkowa (iso)

    Czy teraz będzie okej?

    Andrzej

  • 12. Data: 2004-07-06 14:27:41
    Od: "andrzej" <a...@m...pl>

    Dziękuję wszystkim za pomoc!

    Pozdrawiam!

  • 13. Data: 2004-07-06 14:36:14
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    > Ale tam cos było o fakturze korygującej. Faktura korygująca musi byc
    > potwierdzona przez odborcę jeżeli korekta powoduje zmniejszenie podatku
    > należnego, inaczej wystawca faktury nie ma prawa do obniżenia swojego
    > podatku należnego o korektę.
    >
    > Maddy

    faktura korygująca zawsze musi być podpisana, a przyczyna korekty wyraźnie
    zaznaczona, natomiast faktycznie wg przepisów unijnych od 1 maja br. nie ma
    obowiązku podpisywania faktur ani przez wystawce, ani przez odbiorcę.

    pozdr.

  • 14. Data: 2004-07-06 15:23:19
    Od: "TanSid" <t...@w...go2.pl>

    > Przeprawilem to drugie: (miałem) kodowanie Europa Środkowa (windows)
    > ustawiłem na: Europa Środkowa (iso)
    > Czy teraz będzie okej?

    Niestety tylko w fragmentarycznie. jako, ze nie tylko ty masz zle
    ustawiony czytnik podaje na grupie adres opisujacy konfiguracje
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    Milej konfiguracji.

    TanSid

  • 15. Data: 2004-07-06 16:01:50
    Od: "andrzej" <a...@m...pl>

    Użytkownik "TanSid" <t...@w...go2.pl> napisał w wiadomości
    > Niestety tylko w fragmentarycznie. jako, ze nie tylko ty masz zle
    > ustawiony czytnik podaje na grupie adres opisujacy konfiguracje
> [...]

    Ok. Ustawiłem.

    Dzięki!

    pozdrawiam