  • 1. Data: 2004-07-06 10:46:55
    Temat: prawo zamówień publicznych
    Od: "ms" <i...@o...pl>

    Witam Grupowiczów,

    jestem tu nowy. Są tutaj specjaliści od Prawa Zamówień Publicznych.
    Pzdr
    Michał

  • 2. Data: 2004-07-06 11:31:29
    Temat: Re: prawo zamówień publicznych
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    ms wyskrobał(a):
    > Witam Grupowiczów,
    >
    > jestem tu nowy.

    To widać.

    > Są tutaj specjaliści od Prawa Zamówień Publicznych.

    To ma być stwierdzenie czy pytanie? Ja jestem specjalistą od PLONK-ów. PLONK
    ode mnie za irytującą powtarzalność.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-07-06 11:38:58
    Od: "ms" <i...@o...pl>

    To miało być pytanie. Przepraszam za brak odpowiedniej interpunkcji. Proszę
    o poważne odpowiedzi. Głupie odpowiedzi i jaja robi się na innych grupach.
    Pzdr
    MIchał

  • 4. Data: 2004-07-06 11:54:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ms wrote:

    > To miało być pytanie. Przepraszam za brak odpowiedniej interpunkcji.
    > Proszę o poważne odpowiedzi. Głupie odpowiedzi i jaja robi się na
    > innych grupach. Pzdr
    > MIchał

    Więc idź na te "inne grupy".
    Poczytaj netykietę.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-07-06 12:02:02
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    ms wrote:

    > To miało być pytanie. Przepraszam za brak odpowiedniej interpunkcji. Proszę
    > o poważne odpowiedzi. Głupie odpowiedzi i jaja robi się na innych grupach.

    Odpowiedzi można otrzymać na pytania. A w Twoim poście nijakiego pytania
    nie było. Zresztą, co tam poście, w czterech postach o treści niemal
    identycznej. Przepisywać netykiety nie zamierzam (ale lekturę polecam,
    np. http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html), ale jeśli masz jakieś
    pytania, to po prostu je zadawaj. Nie pytaj się, czy są specjaliści,
    skoro grupa zawiera to w swojej tematyce, tylko napisz o co chodzi. I
    pamiętaj, że wysyłając coś więcej niż raz wzbudzasz tylko irytację
    innych grupowiczów i zmniejszasz swoją szansę uzyskania jakichkolwiek
    odpowiedzi.
    Cóż. Teraz czekamy na pytanie.
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 6. Data: 2004-07-06 13:58:55
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

    > To miało być pytanie. Przepraszam za brak odpowiedniej interpunkcji.
    Proszę
    > o poważne odpowiedzi. Głupie odpowiedzi i jaja robi się na innych grupach.

    Ciekawe na jakich...?? Pewnie sam robisz skoro tak dobrze sie orientujesz...
    Poczytaj netykiete i wyczytaj z niej jak "obsługuje się" grupy...

    --
    ..::SebOLO::..

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie
    i wiedzieć, czego się nie wie