  • 1. Data: 2004-07-06 10:29:45
    Temat: zamówienia publiczne
    Od: "ms" <i...@o...pl>

    Witam Grupowiczów,

    jestem tu nowy. Są tutaj specjaliści od Prawa Zamówień Publicznych.
    Pzdr
    Michał

  • 2. Data: 2004-07-06 14:32:04
    Temat: Re: zamówienia publiczne
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "ms" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Grupowiczów,
    >
    > jestem tu nowy. Są tutaj specjaliści od Prawa Zamówień Publicznych.
    > Pzdr
    > Michał

    Czy "specjaliści" - nie wiem, ale pytaj śmiało

    darek

  • 3. Data: 2004-07-06 20:02:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 6. lipca 2004 12:29 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane ms:

    >Są tutaj specjaliści od Prawa Zamówień Publicznych.

    Już nam to obwieszczałeś. Co prawda nie podajesz dowodów, ale skoro tak
    twierdzisz, to nie będę mówił, że ich nie ma. Widać masz jakieś dowody.
    Tylko po co tyle o tym wołać?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)