  • 31. Data: 2013-06-16 09:04:33
    Temat: Re: Problem z facebookiem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Nie wczytując się w detale, treści i aplikacje publikowane na FB
    > powinny być zgodne co najmniej z:
    > - prawem amerykańskim
    > - prawem krajowym
    > - regulaminem FB
    >
    > Oczywiście, co i raz zdarzają się przypadki, że komuś_widzi_się i
    > konto czy fanpage są zablokowane na krócej czy dłużej. Czy też na
    > zawsze.

    > Jeżeli rzeczywiście to coś podpada pod prawo federalne, mogą Ci np.
    > naśmiecić w papierach wizowych, wydać nakaz aresztowania po
    > przekroczeniu granicy USA czy - w szczególnym przypadku - wystąpić o
> [...]

    no mogą jeszcze wysłąć drony bojowe i odstrzelić... ;-)

  • 32. Data: 2013-06-16 11:13:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 16.06.2013 09:04, Marek Dyjor pisze:

    > no mogą jeszcze wysłąć drony bojowe i odstrzelić... ;-)

    To w sumie nie jest zabawne - skurwysyny mają w tej chwili "system
    prawny" na poziomie późnego Stalina. Prezio pokaże palcem - i zabijają.
    Bez procesu, bez niczego.

  • 33. Data: 2013-06-17 23:27:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Jun 2013, witek wrote:

    > ja tu naciagactwa nie widze.
    > Zrobiles test. Jak chcesz poznac wynik to zaplac. Jak nie chcesz nie musisz.
    > Pelna dobrowolnosc.

    IMO "naciągactwa" można się doszukać w ewentualnym braku
    informacji o CENIE tego SMSa. *EWENTUALNYM*, bo nie zostało
    to opisane.
    Niech autor napisze, czy w informacji jest tekst "SMS za xx zł".
    Jak jest, to ja się w 100% zgadzam - taka strona jest wkurzająca
    (wypadałoby cenę podać NAJPIERW), ale prawnie bez zarzutu, sam
    test jest za darmo :P, tylko za wynik się płaci.
    Jak to było z reklamą - "tankowanie za darmo"? :D
    (tankowanie za darmo, opłata tylko za paliwo)

    Podejrzewam jednak że nie ma - a wtedy tekst o "ochronie prywatności"
    jest zwyczajną zmyłką, mająca na celu wprowadzenie korzystającego
    w błąd.
    A to się nazywa "doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem" :>

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2013-06-17 23:56:12
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 23:27:03 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:
> [...]
    > w błąd.
    >
    > A to się nazywa "doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia

    Jak kilkukrotnie wspominałem, jestem swiadom ustawy definiujacej zasady korzystania z
    usług SMS Premium, i wspominałęm też że aplikacja była zgodna z tą ustawą.

  • 35. Data: 2013-06-20 00:17:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To w sumie nie jest zabawne - skurwysyny mają w tej chwili "system
    > prawny" na poziomie późnego Stalina. Prezio pokaże palcem - i
    > zabijają. Bez procesu, bez niczego.

    jak tak możesz o laureacie pokojowej nagrody nobla...

    Ponadto oni wszystko robia zgodnei z prawem i pod sądową kontrolą...

  • 36. Data: 2013-06-20 13:25:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2013 00:17, Marek Dyjor pisze:

    > jak tak możesz o laureacie pokojowej nagrody nobla...
    >
    > Ponadto oni wszystko robia zgodnei z prawem i pod sądową kontrolą...

    Okulicki też został zabity zgodnie z prawem i z nawet większą sądową
    kontrolą (cała rozprawa była).

  • 37. Data: 2013-06-29 15:07:19
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    Temat powoli ciągnie się dalej.

    Pierwszego maila zignorowałem, po tygodniu przypomnieli sie ze im nie odpisalem,
    zignorowalem, po kolejnym tygodniu moge stwierdzic ze chyba zaczeli mnie nekac
    (stalking), bo najpierw dzwonili do mnie (swoja droga dziwna sprawa, bo mam
    zablokowane polaczenia przychodzace z zastrzezonych numerow, a dzwonil do mnie ktos
    wlasnie z zastrzezonego wiec nie odebralem, jak pozniej okazalo sie to oni dzwonili z
    usa), i wyslali maila ze dzwonili i nie nieodebralem. Naposali ze to bardzo pilne
    abym odpowiedzial na ich pismo, poniewaz "to avoid further escalation". To
    postepowanie mnie juz troche zirytowalo po podpada pod nekanie :). Wiec aby sie
    odczepili napisalem im tak troche z przekorą, ale za namowa prawnika, bo w sumie
    dlaczego mam komus odpisywac w takiej sprawie skoro nie mam zadnej pewnosci ze on
    moze wystepowac w imieniu facebooka: http://cl.ly/image/3U2Z12022w2w

    Po prawie tygodniu odpisali tak: http://cl.ly/image/0v0W1Q153826
    * Link z tekstu: http://www.perkinscoie.com/cybercrime-enforcement/
    * Oraz wspomniany w treści dokument ze sprawy: http://cl.ly/2F3G1c0D3Z1O

    I jak ja na podstawie 2 linijkowej notki na stronie www, gdzie identyczna notke moge
    sobie napisac na wlasnej stronie, czy na podstawie niewiadomego pochodzenia pisma
    procesowego, ktore w zaden sposob nie poswiadcza czy posiadaja aktualnie umocownie do
    reprezentowania facebooka mam uwierzyc im na slowo? :)

    Albo szukaja jelenia, albo ta super pilna sprawa ktora potrzebowala odpowiedzi w 48h,
    a ciagnie sie juz ponad 2 tygodnie, to widly z igly i tylko mnie mecza dla zasady.

    Na razie daje im ignora dopuki nie dostane dokumentu o który poprosiłem.

    Jakie komentarze z Waszej strony?