  • 1. Data: 2006-06-29 09:35:39
    Temat: Problem w umowie o dzielo
    Od: michal <m...@o...pl>

    Witam

    Wykonałem produkt udostępniłem go osobie która go zleciła.
    Jednak dostałem tylko zaliczkę za wykonanie produktu i czekam już prawie 2
    miesiąc na odebranie produktu. Zleceniodawca używa mojego produktu a ja nic
    nie mogę zrobić tylko czekać aż łaskawie zostanie on odebrany? Niestety w
    umowie nie podałem terminu w jakim dzieło ma zostać odebrane. Czy to jest
    zgodne z prawem czekanie na odbiór dzieła może trwać w nieskończoność???

    Z góry dziękuje za wszelka pomoc

  • 2. Data: 2006-06-29 14:06:34
    Temat: Re: Problem w umowie o dzielo
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    michal wrote:
> [...]
    > zgodne z prawem czekanie na odbiór dzieła może trwać w nieskończoność???

    Wyślij pismo, że informujesz, że dzieło zostało zakończone i wzywasz
    delikwenta do odebrania dzieła w ciągu 7 dni lub wskazania poprawek na
    piśmie.
    Po tym czasie uważasz działo za przyjęte i wystawiasz gościowi rachunek.