  • 1. Data: 2006-06-29 09:11:36
    Temat: Wypowiedzenie umowy prosze o pomoc
    Od: "Ziutek" <z...@E...PL>

    Mam pytanie z zakresu prawa pracy.

    W ostatnim świadectwie pracy mam wpisane art. 32 & 1 w zw. z art. 33 KP

    Pracodawca rozwiązał ze mną umowę o prace. Dostałem pisemko w którym jest
    napisane "... Rozwiązuję w drodze wypowiedzenia umowę o pracę... "

    Moje pytanie brzmi ?

    Czy są jakies różnice między porozumieniem stron a tym moim wypowiedzeniem ?

    Czy moge mówić w razie pytania że rozwiązano ze mną umowę w drodze
    porozumienia stron ?

  • 2. Data: 2006-06-29 10:47:13
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy prosze o pomoc
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Ziutek" <z...@E...PL> napisał:

    >napisane "... Rozwiązuję w drodze wypowiedzenia umowę o pracę... "
    Czyli z ustawowym okresem wypowiedzenia.

    >Czy są jakies różnice między porozumieniem stron a tym moim wypowiedzeniem ?
    Porozumieć sie można na dowolny okres wypowiedzenia np. od jutra.

    >Czy moge mówić w razie pytania że rozwiązano ze mną umowę w drodze
    >porozumienia stron ?
    Nie.

    --
    Artur Golański