  • 1. Data: 2002-05-20 07:27:41
    Temat: Proba uduszenia prosze o pomoc
    Od: "Rudy" <s...@w...pl>

    Mam pytanko do szanownych grupowiczow. Ok 5 lat temu jadac samochodem z
    gosciem chcial mnie udusic, gdyby nie kolega to bym tego pewnie nie pisal.
    Mam pytanko czy mozna go na dzien dzisiejszy pozwac mimo uplywu czasu? Czy
    mam szanse wygrania sprawy? O jaka kare wnioskowac? Dodam iz posiadam
    4swiadkow zajscia. Po checi uduszenia mnie ruszyl na miasto, zlapala go
    policja fakt odnotowany jest na policji. Czy warto bawic sie taka sprawa.
    Prosze opomoc.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-05-20 08:55:26
    Temat: Re: Proba uduszenia prosze o pomoc
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Użytkownik "Rudy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pisal.
    > Mam pytanko czy mozna go na dzien dzisiejszy pozwac mimo uplywu czasu?

    Mozna bo przedawnienie w tym przypadku to 30 lat.

    Czy
    > mam szanse wygrania sprawy?

    Raczej nie.

    O jaka kare wnioskowac?

    O nic nie wnioskujesz, chyba ze zostaniesz oskarzycielem posilkowym, ale
    jesli nie to sprawa to czy sie sama tzn prokurator sciga oskarzenia
    publicznego.

    Dodam iz posiadam
    > 4swiadkow zajscia.

    To dobrze

    Czy warto bawic sie taka sprawa.

    Nie warto, bo jak pojdziesz na policje zlozyc zawiadomienie o przestepstwie
    to najpiew ciebie wysmieja a potem zaczna robic problemy. Obronca faceta w
    sadzie zada pierwsze pytanie : "dlaczego tak pozno, czyzby sprawa byla az
    tak blaha?". A poza tym wyrok i tak bylby smieszny.
    Ja w ogole takiej sprawy sobie nie wyobrazam, ale oczywiscie probowac
    mozesz.