    From: "Cezar" <c...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proba uduszenia prosze o pomoc
    Date: Mon, 20 May 2002 10:55:26 +0200

    Użytkownik "Rudy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aca8fr$mfp$1@news.tpi.pl...
    > Mam pytanko do szanownych grupowiczow. Ok 5 lat temu jadac samochodem z
    > gosciem chcial mnie udusic, gdyby nie kolega to bym tego pewnie nie
    pisal.
    > Mam pytanko czy mozna go na dzien dzisiejszy pozwac mimo uplywu czasu?

    Mozna bo przedawnienie w tym przypadku to 30 lat.

    Czy
    > mam szanse wygrania sprawy?

    Raczej nie.

    O jaka kare wnioskowac?

    O nic nie wnioskujesz, chyba ze zostaniesz oskarzycielem posilkowym, ale
    jesli nie to sprawa to czy sie sama tzn prokurator sciga oskarzenia
    publicznego.

    Dodam iz posiadam
    > 4swiadkow zajscia.

    To dobrze

    Czy warto bawic sie taka sprawa.

    Nie warto, bo jak pojdziesz na policje zlozyc zawiadomienie o przestepstwie
    to najpiew ciebie wysmieja a potem zaczna robic problemy. Obronca faceta w
    sadzie zada pierwsze pytanie : "dlaczego tak pozno, czyzby sprawa byla az
    tak blaha?". A poza tym wyrok i tak bylby smieszny.
    Ja w ogole takiej sprawy sobie nie wyobrazam, ale oczywiscie probowac
    mozesz.