  • 1. Data: 2002-05-20 07:55:10
    Temat: Simlock
    Od: "Radek" <r...@o...pl>

    Witam.

    Czy ściąganie simlock`ów jest legalne ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrowienia
    Radek

  • 2. Data: 2002-05-20 08:30:32
    Temat: Re: Simlock
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3ce8ad8d$1_1@news.vogel.pl...
    > Czy ściąganie simlock`ów jest legalne ?

    Oczywiście. Aparat jest Twój i możesz z nim robić, co chcesz. Jednak
    powoduje utratę gwarancji.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-05-20 22:03:30
    Od: "Pet" <p...@g...pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    > Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiście. Aparat jest Twój i możesz z nim robić, co chcesz. Jednak
    > powoduje utratę gwarancji.

    Zdjecie Simlocka(a raczej Networklocka bo Simlock to kazdy moze sobie bez
    problemu zalozyc i zdjac) praktycznie nigdy nie powoduje utraty gwarancji za
    wyjatkiem paru dziwnych przypadkow, gdzie jest to wyraznie zaznaczone w
    gwarancji. Napewno jesli jest gwarancja producenta to nie bedzie tam
    informacji o tym iz nie moza zdejmowac *locka. Slyszalem, ze w Plusie zdaza
    sie iz zamiast org gwarancji jest dokument jakiejs dziwnej firmy i tam byc
    moze to upchneli. Mam kolege, ktory z racji wykonywanego zawodu (dziennikarz
    w branzy telekomunikacyjnej) juz mnostwo razy bywal w serwisach z
    telefonami(nawet z promocji) i nigdy nie nie bylo nawet pytania o
    Simlock(ktory byl zdjety :)).

    Pet

  • 4. Data: 2002-05-21 08:13:47
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Pet" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > wyjatkiem paru dziwnych przypadkow, gdzie jest to wyraznie zaznaczone w

    Chodziło mi o ingerencję w telefon nieautoryzowanego serwisu - a taka
    "naprawa" przez osoby nieuprawnione powoduje utratę gwarancji.
    Można oczywiście też usunąć w serwisie operatora, ale przed zakończeniem
    lojalki AFAIK kosztuje to parę stów, więc się nie opłaca.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775