  • 1. Data: 2002-05-20 01:50:31
    Temat: przekazanie mieszkania na wlasnosc a spoldzielnia
    Od: "Sabina Deptuch-Rygielska" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie. Spoldzielnia, w ktorej kupilam mieszkanie zobowiazala sie w
    umowie do przekazania mi tego mieszkania na wlasnosc po jego wybudowaniu.
    Nie podala niestety terminu tego przekazania. Czy istnieja jakies przepisy
    mowiace do jakiego czasu powinna to zarobic? Czy istnieja jakiekolwiek
    uregulowania ktore pozwolilyby ja zmusic do wywiazania sie z umowy?

    Z gory dziekuje.
    Pozdraiam,
    Sabina