  • 11. Data: 2005-12-19 09:39:04
    Temat: Re: Premier o mandatach dla pieszych...
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:do5ttf$2d6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No moze jest to troche naciagane, ale mowa ewidentnie o przepisach kodeksu
    > drogowego, ktore najwyrazniej sie p. premierowi nie podobaja;)

    No to niech się wykaże inicjatywą ustawodawczą a interpretacje przepisów zostawi
    innym, madrzejszym od siebie.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-12-19 13:16:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > P. premier zadeklarowal dodatkowo, ze w ciagu 3-5 miesiecy zniknie
    > biurokracja w temacie rozliczania i prowadzenia malych oraz srednich
    > przedsiebiorstw.

    a co dokladniej sie zmieni?

    P.

  • 13. Data: 2005-12-19 13:25:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > a co dokladniej sie zmieni?

    Nic.
    Jak premier zadeklarowal ze sie zmieni , to znaczy, ze zadeklarowal.
    a jak premier nie zadeklarowal, że sie zmieni to znaczy ze sie nie zmieni.

  • 14. Data: 2005-12-20 00:40:21
    Od: Kudłaciątko <c...@j...hosta.pisze.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Aha.

    mithosika aksamitny kapelusik w móżdżek uciska...?

  • 15. Data: 2005-12-20 00:43:17
    Od: Kudłaciątko <c...@j...hosta.pisze.pl>

    > Czy szanowny pan premier chciał powiedzieć w ten sposób, że ma prawo w
    > czterech literach bo on jest mądrzejszy i wie lepiej.

    a prawo jest tylko sztuką samą w sobie, czy ma służyć dobru ogulnemu
    społeczeństwa, bo już się pogubiłem...?

  • 16. Data: 2005-12-20 03:04:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kudłaciątko wrote:

    > a prawo jest tylko sztuką samą w sobie, czy ma służyć dobru ogulnemu
    > społeczeństwa, bo już się pogubiłem...?

    Prawo się zmienia jeśli jest nieadekwatne, a nie nawołuje do jego
    nieprzestrzegania.