  • 1. Data: 2005-12-19 00:29:02
    Temat: mieszkanie po ciotce?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Spraw jest taka
    Mieszkalem w mieszkaniu komunalnym z ciotka od 1988roku, moja ciotka
    niestety musiala sie wyprowadzic do domu opieki spolecznej, bylo to
    zalatwiane przez opieke spoleczna w gminie, gdyz stanowaila zagrozenie z
    powody problemow psychiczno zdrowotnych.
    moja mama posiada akt notarialny upowazniajacy ja do podejmowania decyzji i
    reprezentowania ciotki praktycznie w kazdej sprawie.
    Jak pokierowac cala sprawe zebym mogl zostac w tym mieszkaniu?
    Dla mnie jest obojetne czy zostane z przydzialem na to mieszkanie po smierci
    ciotki , czy teraz odrazu czy mieszkanie mozna wykupic czy nie dla mnie
    obojetne , chodzi o to zeby nie stracic.
    mozliwosc wykupu istnieje jednak jak napisalem wyzej nie jest to
    priorytetem.
    Prosze o porade:)
    Pozdrawiam.

    --