  • 1. Data: 2005-12-18 19:41:13
    Temat: Ciekawy spam
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jako odpowiedź na mój post w wątku "umowa z pracownikiem" dostałem
    spam od firmy "www.porady-prawne" proponujący mi ich usługi. Co
    ciekawe wysłali to jako odpowiedź na mój post i z podpisem "Dariusz
    Kostyra". Ciekawy jestem, czy tylko ja coś takiego dostałem i jest to
    po prostu jakaś pomyłka, czy więcej osób to dostaje i trzeba zacząć
    działać. Dostał to ktoś jeszcze z piszących tu?

  • 2. Data: 2005-12-18 19:59:45
    Temat: Re: Ciekawy spam
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Robert Tomasik napisał/a:
> [...]
    >po prostu jakaś pomyłka, czy więcej osób to dostaje i trzeba zacząć
    >działać. Dostał to ktoś jeszcze z piszących tu?
    Ja nie dostałem, ale spamowali już na tej grupie - vide:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_fr
    m/thread/77bf1476963d17fe/adcf6ba2edef38a4?lnk=st&q=
    %22www.porady-prawne%22&rnum=1&hl=pl#adcf6ba2edef38a
    4

  • 3. Data: 2005-12-18 20:42:10
    Od: "thaZ [xpect]" <thaz_no@spam_xpect.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > po prostu jakaś pomyłka, czy więcej osób to dostaje i trzeba zacząć
    > działać. Dostał to ktoś jeszcze z piszących tu?

    heheh :-)
    spójrz na poprzedni post - o wilku mowa :-)

    pozdrawiam,
    thaZ
    www.pracowniakreatywna.pl

  • 4. Data: 2005-12-18 20:49:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "thaZ [xpect]" <thaz_no@spam_xpect.pl> napisał w wiadomości
    > spójrz na poprzedni post - o wilku mowa :-)

    Dokładnie

  • 5. Data: 2005-12-18 20:49:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki"
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości
    > Ja nie dostałem, ale spamowali już na tej grupie - vide:

> [...]

    Na grupie, to nie pierwszy raz. Chodzi mi o wysyłanie tego
    bezpośrednio do userów.

  • 6. Data: 2005-12-18 21:38:21
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    > Na grupie, to nie pierwszy raz. Chodzi mi o wysyłanie tego
    > bezpośrednio do userów.

    Ja też mam spam, wątek:
    "stw. nabycia spadku - gra na czas"
    (na grupie bez echa)

  • 7. Data: 2005-12-19 06:01:36
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Robert Tomasik napisał/a:
    >Na grupie, to nie pierwszy raz. Chodzi mi o wysyłanie tego
    >bezpośrednio do userów.
    To ślą do tych, co nie mają wstawek antyspamowych (jak Ty) - widocznie
    mają spambota.

    A w ogóle ich IP (strona):
    83.149.77.186

    Z RIPE'a:
> [...]
    >mnt-by: OCOM-MNT
    >source: RIPE # Filtered
    >
    >person: Bas Spandaw
    >address: P.O. Box 616
    >address: 3500 AP Utrecht
    >address: Netherlands
    >phone: +31 30 236 8696
    >fax-no: +31 30 236 8779
    >e-mail: r...@o...com
    >nic-hdl: SPW1-RIPE
    >remarks: ocom
    >remarks: www.ocom.com
    >mnt-by: OCOM-MNT
    >source: RIPE # Filtered
    >
    >% Information related to '83.149.64.0/18AS16265'

    Nie wiem, jak ci Holendrzy odniosą się do tego spamu hostowanej przez
    nich strony.
    Ci waw.pl piszą tak - http://www.waw.pl/wawfaq.html

  • 8. Data: 2005-12-19 07:15:34
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > działać. Dostał to ktoś jeszcze z piszących tu?

    Mnie tez sie dostalo.

    pozdrawiam
    pluton