  • 1. Data: 2005-12-18 22:48:13
    Temat: Re: Premier o mandatach dla pieszych...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Romeq wrote:

    > Witam,
    >
    > Wlasnie przed chwila p. premier Marcinkiewicz wyrazil sie negatywnie o
    > wlepianiu przez policje mandatow za przechodzenie na czerwonym swietle o
    > polnocy, bo ktos zapomnial wylaczyc swiatel, a ruchu nie ma. Uznal to za
    > naduzycie. Zdaniem premiera, Policja powinna w nocy zajmowac sie sprawami,
    > ktore stwarzaja realne zagrozenie dla ludzi, a nie karanie pieszych w nocy,
    > gdzie nie ma ruchu i faktycznego zagrozenia nie ma.

    Kaziu madrze gada. Pamietam jak swego czasu dostalem pouczneie o 3 w
    nocy za przejscie na piustym skrzyzowaniu na czerwonym - co ciekawe, od
    22 zwykle na tym skrzyzowaniu byly pulsujace... Widac sie wlaczaly przed
    trzecia ;)

    > P. premier zadeklarowal dodatkowo, ze w ciagu 3-5 miesiecy zniknie
    > biurokracja w temacie rozliczania i prowadzenia malych oraz srednich
    > przedsiebiorstw.

    w ciagu 3-5 miesiecy to chyba moje male przedsiebiorstwo zniknie a wraz
    z nim problem ;]

    --
    uwaga zmiana nika i imajli - ale to dalej to dalej ja ;) tak tak!!!!
    ________________

  • 2. Data: 2005-12-18 22:54:00
    Temat: Premier o mandatach dla pieszych...
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Witam,

[...]

    Zrodlo: TV Trwam (program na zywo - ciagle trwa)

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 3. Data: 2005-12-18 23:13:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Romeq napisał(a):

    > Zrodlo: TV Trwam (program na zywo - ciagle trwa)

    Aha.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-12-18 23:25:35
    Od: Fizzzi <f...@w...c.o.op.pl>

    On Mon, 19 Dec 2005 00:35:30 +0100, Romeq <r...@p...fm> wrote:

    > U?ytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Dla mnie nie ma znaczenia gdzie to powiedzial. Liczy sie fakt.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Robert

    a mi sie podoba jego corka (premiera), chcialbym ja ..... :)
    ~~~Fizzzi~~~~
    GG# 5311582
    ~~~~~~~~~~~

  • 5. Data: 2005-12-18 23:32:11
    Od: can <h...@i...com>

    Fizzzi wrote:

> [...]

    Liczylby sie, gdyby ten buc rownowazyl swoje wystapienia medialne.

    > a mi sie podoba jego corka (premiera), chcialbym ja ..... :)

    No to pal gumy. Moze zalapiesz sie do pracy w URMie, jak partner
    seksulany Buzkowny?

  • 6. Data: 2005-12-18 23:35:30
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

  • 7. Data: 2005-12-18 23:42:34
    Od: "jano1" <j...@e...pl>

    Cóż z tego,że nasz gorzowianin mądrze gada. Kijem Wisły nie zawróci. Zbyt to
    piękne, aby było prawdziwe i możliwe do wdrożenia. Przecież nasi stróże
    prawa rozliczani są ze statystyk. Ma być dużo, coraz więcej i basta.
    Bezpieczniej jest wylegitymować (w dzień) przedszkolaka niż zbira, a
    efekt... ten sam. Na oświetlonym skrzyżowaniu też bezpieczniej polować na
    spóźnione babcie, niż wejść w ciemny zakamarek. Komendant nie pyta o wiek
    legitymowanych, a tylko ilość, ilość, ilość. Kolejny przykład (każdy
    poniedziałek) w okolicy przejścia granicznego w Świecku. Kolejka tirów kilka
    kilometrów, blokady na drodze, samosądy kierowców. Policja jest w zasięgu
    wzroku i co robi... Łapie z ukrycia osobowe, gdyż przekroczyli prędkość o 15
    km/h, bo tu są wyniki, których oczekują przełożeni. Pozdrawiam all.
    ekskrawężnik.

  • 8. Data: 2005-12-19 03:49:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Romeq wrote:
> [...]
    > wlepianiu przez policje mandatow za przechodzenie na czerwonym swietle o
    > polnocy, bo ktos zapomnial wylaczyc swiatel, a ruchu nie ma.

    Czy szanowny pan premier chciał powiedzieć w ten sposób, że ma prawo w
    czterech literach bo on jest mądrzejszy i wie lepiej.

    > Zdaniem premiera, Policja powinna w nocy zajmowac sie sprawami,
    > ktore stwarzaja realne zagrozenie dla ludzi, a nie karanie pieszych w nocy,
    > gdzie nie ma ruchu i faktycznego zagrozenia nie ma.

    Niech pan premier naprawdę zajmie sie pożyteczniejszymi rzeczmai, a nie
    problemami z przedszkola.

    > P. premier zadeklarowal dodatkowo, ze w ciagu 3-5 miesiecy zniknie
    > biurokracja w temacie rozliczania i prowadzenia malych oraz srednich
    > przedsiebiorstw.

    Jakieś wybory znowy przed nami, czy jak.
    Deklarować to można wiele rzeczy nawet gwiazdkę z nieba dla każdego.
    Trzeba tylko nie gadać głupot jak wszyscy dobrze wiedzą, że tego zrobić
    się nie da.

  • 9. Data: 2005-12-19 03:49:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Romeq wrote:
> [...]
    > ktore stwarzaja realne zagrozenie dla ludzi, a nie karanie pieszych w nocy,
    > gdzie nie ma ruchu i faktycznego zagrozenia nie ma.

    Coś ci się, koleś, grupy pomerdały.

    To nie jest polityka ani pręgierz.

    Pisz w temacie grupy, albo zostanie ci zacytowana Kaczka-Dziwaczka.

  • 10. Data: 2005-12-19 09:34:52
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    wiadomości news:43a62e02$1@news.home.net.pl...
    > Coś ci się, koleś, grupy pomerdały.
    >
    > To nie jest polityka ani pręgierz.
    >
    > Pisz w temacie grupy, albo zostanie ci zacytowana Kaczka-Dziwaczka.

    No moze jest to troche naciagane, ale mowa ewidentnie o przepisach kodeksu
    drogowego, ktore najwyrazniej sie p. premierowi nie podobaja;)

    ok ok, przepraszam tych, ktorych urazilem, bede pisal na polityke jak cos:)

    Pozdrawiam,

    Robert