  • 1. Data: 2002-07-12 07:50:08
    Temat: Premia gwarancyjna przy podziale majątku
    Od: <u...@p...onet.pl>

    Sprawa wygląda następująco: na zakup mieszkania który nasąpił podczas trwania
    związu małżeńskiego, wykorzystałem premię gwarancyjną oraz wkład (wraz z jego
    oprocentowaniem) pochodzące z książeczki mieszkaniowej. Książeczkę tę, dostałem
    od rodziców,w wyniku cesji, kiedy byłem jeszcze kawalerem. Wszystkie wpłaty na
    książeczkę, także te dokonywane w czasie trwania związku małżeńskiego, były
    również darowizną od rodziców. Interesuje mnie, czy premia gwarancyjna z
    książeczki oraz wkład wraz z oprocentowaniem stanowi mój majątek odrębny?
    Dziękuję za odpowiedź.
    Urticae