  • 1. Data: 2002-07-12 06:13:01
    Temat: BANALNIE PROSTE - pytanie
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Mam problem natury banalnej.
    1/ Co w sytuacji kiedy txt dokumentu gwarancyjnego milczy np. w odniesieniu do
    terminu zalatwienia reklamacji (KC mowi o terminie odpowiednim), jesli milczy
    co do konsekwencji niedochowania teego terminu ???

    2/ Czy mogą tutaj wejsc przepisy rozpoż.z 30.05.1995 r. (a wlasciwie nowego
    rozp ktore zastapilo to z 1995 r.), czy tez to rozp. jest uszczegółowieniem
    tylko przep.dot rękojmi i nie można go odnosic do sytuacji reklamacji w ramach
    gwarancji ?

    i...@h...pl

  • 2. Data: 2002-07-12 07:17:35
    Temat: Re: BANALNIE PROSTE - pytanie
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    uszczegółowieniem
    > tylko przep.dot rękojmi i nie można go odnosic do sytuacji reklamacji w

    Jesli jest Pan "konsumentem", rozstrzyga rozporzadzenie o sprzedazy z
    ydzialem konsumentow.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-07-12 08:06:55
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Rozumiem - jestem konsumentem - czyli niepoinformaowanie mnie o rozpatrzeniu
    reklamacji na pismie w terminie 14 (max 21 dni) od zgłoszenia bedzie poczytane
    jako przychylenie sie do wnisku i pociagnie za soba koniecznosc uwzglednienia
    mojego roszzczenia ???

    Pytam dlatego ze ktos powiedział mi ze rozporzadzenie to znajduje tylko
    zastosowanie w odniesieniu co do rekojmii art. 14 ust 1 nowego rozp - txt na
    grupi albo 15 ust 1 starego